۰۹۶۲۹ برای دریافت شکایتها و انتقال اطلاعات سفر فعال است
به گزارش ایسنا، علیاصغر شالبافیان گفت: نظر به پیشبینی حجم قابلتوجهی از سفرها در هفته پیشرو تا پایان فصل تابستان، گردشگران و زائران، این روزها پیش از عزیمت و یا در طول سفر نیاز به دریافت اطلاعات مختلف گردشگری از جمله آگاهی از جاذبهها، ظرفیتهای اقامتی و پذیرایی و غیره خواهند داشت و یا برای انتقال نظرات، انتقادات و یا شکایات به دنبال مسیر ارتباطی مستقیم با حوزه گردشگری هستند. از اینرو سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به صورت شبانهروزی برای خدمترسانی گسترده به هموطنان سراسر کشور فعال است.
معاون گردشگری وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: سامانه ۰۹۶۲۹ ضمن انتقال سریع نیازهای اطلاعاتی لازم به گردشگران، شکایات و انتقادات آنها را نیز به سرعت به ادارات کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استانهای سراسر کشور منتقل و با ارائه کد پیگیری، شرایط تحقق خواسته گردشگران و زائران را فراهم میکند.
شالبافیان با تاکید بر اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ همواره در دیگر روزهای سال نیز برقرار است، یادآور شد: سامانه ملی سفر در ایام پیک سفر همانند تعطیلات پایانی ماه صفر و فصل تابستان با تشدید خدمترسانی، همراه شبانهروزی گردشگران خواهد بود.
انتهای پیام
منبع: خبرگزاری ایسنا
این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید
دیگر رسانه های کشور:
آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی