ارتباطات و فن آوری اطلاعات

۱۰۰ دانش‌آموخته‌برتر در انتظار اخذ ردیف استخدامی جذب در دانشگاه



۱۰۰ دانش‌آموخته‌برتر در انتظار اخذ ردیف استخدامی جذب در دانشگاه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، سعید خدایگان در خصوص فرآیند اخذ مجوزهای جذب نخبگان به عنوان هیئت علمی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور در مقاطع زمانی گذشته، حال و آینده گفت: بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۹۹، ۲۵۰ ردیف استخدامی از رئیس وقت سازمان اداری و استخدامی اخذ کرد که تا سال ۱۴۰۰، ۴۸ ردیف استخدامی برای جذب نخبگان استفاده شد.

وی ادامه داد: در ادامه و با توجه به جذب حائزین شرایط بنیاد در دانشگاه‌ها و نیاز به استفاده از باقی مجوزهای مذکور، پیگیری جهت فعالسازی و تخصیص ردیف‌های استخدامی از دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در دستور کار قرار گرفت که در اواخر دی ماه سال ۱۴۰۲ با ۱۶۰ ردیف استخدامی موافقت شد.

خدایگان ادامه داد: هم اکنون در حدود ۱۰۰ نفر از معرفی شدگان در لیست انتظار ردیف‌های استخدامی جدید بوده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۱۵۰ ردیف استخدامی دیگر برای جذب در وزارت علوم نیاز باشد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بر این اساس و با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه را مکلف به تأمین ردیف مجوز استخدام و تأمین و تخصیص منابع مالی لازم کرده است، مکاتبه‌ای در این خصوص از طرف معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و وزرای علوم و بهداشت خطاب به دو سازمان مذکور تنظیم شده است.

وی در پایان گفت: امید است با همکاری و همراهی مسئولین فعلی این دو سازمان، مجوزهای مورد نیاز برای جذب دانش‌آموختگان برتر در مؤسسات به عنوان عضو هیأت علمی و صدور احکام ایشان، در اسرع وقت به بنیاد داده شود.



منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا