آخرین اخبار

🔸 آغاز سفر رسمی رییس کمیته امداد کشور به استان سمنان

محمد حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه رئیس کمیته امداد کشور شب گذشته وارد سمنان شده و امروز چهارشنبه به شاهرود و میامی سفر رسمی خود در استان سمنان را با ورود به شاهرود آغاز کرد، ابراز داشت: برنامه‌ها سفر سید مرتضی بختیاری از لحظاتی قبل با حضور در کمیته امداد شهرستان شاهرود آغاز شد همچنین باید گفت بهانه این حضور، مراسم معارفه مدیر جدید این اداره است.

وی بابیان اینکه در مهمترین برنامه‌ها رئیس کمیته امداد کشور از شجره طیبه شهر رویان بازدید خواهند داشت که این مراسم در واقع وقف محصول باغ برای خرج نیازمندان است، افزود: خیر نیکوکار آقای جعفری ۳۵۰ اصله درخت زردآلو را وقف کمیته امداد کردند که در این بازدید از ایشان تقدیر می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه از یک مرکز نیکوکاری نیز بازدید می‌شود، ابراز داشت: در این سفر چالش‌های مراکز نیکوکاری نیز مطرح و پیشنهادات لازم ارائه می‌شود.

ذوالفقاری در ادامه تصریح کرد: بازدید از طرح تولید محصولات نمدی، سه طرح اشتغال‌زایی و سه طرح دانش بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان دیگر برنامه‌های شاهرود است.

وی بابیان اینکه رئیس کمیته امداد کشور به شهرستان میامی نیز سفر می‌کنند، افزود: افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد کالپوش بعد از چندین سال و بهره برداری از ۱۱۴ واحد مسکونی استان سمنان به صورت متمرکز در شهر رضوان از برنامه‌های میامی است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه حضور در دامغان و سمنان نیز دیگر برنامه‌های سفر بختیاری به استان است، اضافه کرد: دیدار با استاندار سمنان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز تدارک دیده شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه افتتاح ساختمان ۱۶ واحدی مسکن مددجویان، بازدید از طرح‌های مفتاح الجنه و دیدار با مسئولان از برنامه‌های سفر بختیاری به دامغان است، تاکید کرد: رئیس کمیته امداد در مرکز استان ابتدا از یک کلینیک بازدید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دیدار با فعالان اقتصادی در مرکز استان سمنان و همچنین سفر به مهدیشهر دیگر برنامه رئیس کمیته امداد کشور در سفر به استان سمنان است، افزود: بختیاری در مهدیشهر یک سالن ورزشی را افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بازدید از یک نمایشگاه و حضور در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر از دیگر برنامه‌های بختیاری در مهدیشهر است، بیان کرد: وی بعد از سفر به مهدیشهر به سمنان بازگشته و در یک برنامه تلویزیونی حضور خواهد یافت.

ذوالفقاری بیان کرد: دیدار با کارکنان و پرسنل بازنشسته کمیته امداد و همچنین دیدار با نخبگان از دیگر برنامه‌های سفر سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور به سمنان است وی همچنین بعد از این دیدارها سمنان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا