آخرین اخبار

🔸 اجرای مفاد اسناد پیشگیری از آسیب‌ها در محلات نیازمند عزم جدی است

همسونیوز:همسونیوز:همسونیوز:به گزارش خبرنگر مهر محسن خیرمند ظهر دوشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب شهرستان محلات با اشاره به اینکه آمار آسیب‌های این شهرستان در سه سال گذشته احصا شد، افزود: اکنون تحلیل و پایش آماری آسیب‌های اجتماعی دستور کار است تا بتوان با شناخت اولویت‌ها، تدابیر ویژه ای برای کاهش آسیب‌ها اندیشیده شود.

وی افزود: سرعت خودروها در محلات از متوسط کشوری بالاتر است که همین امر، ضرورت نصب دوربین‌های کنترل سرعت را بیش از گذشته می‌طلبد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: مدیریت شهری محلات اقدامات فرهنگی مناسبی را در این راستا به ثمر رسانده که جای تقدیر دارد و در حوزه ترافیکی نیازمند اقدامات ضروری از جمله نصب دوربین‌های کنترل سرعت شهری هستیم.

خیرمند تاکید کرد: مصوبات شورای ترافیک استان یا شهرستان، در حکم قانون بوده و تخطی از اجرای آنها، مشمول ترک فعل است.

وی افزود: انتظار داریم مصوبات اجرا نشده سال‌های گذشته شورای ترافیک، شناسایی و ساز و کار اجرایی آنها با در نظر گرفتن وضعیت فعلی بررسی شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: قصه دنباله دار محور زیراب شهرستان محلات، مصداق تعدی به حقوق مردم است و تا زمانی از خطرات بی شمار تردد در این محور آگاه هستیم، تعلل در تکمیل و بهسازی آن، هیچگونه توجیهی ندارد.

خیرمند افزود: انتظار است به قید فوریت، از سوی متولیان امر نشستی در خصوص روند پیشرفت عملیات اجرایی این محور برگزار و با اخذ توضیح از پیمانکار، تسریع در اجرای پروژه دنبال شود.

وی افزود: در حوزه پیشگیری از سرقت، اقدامات متفاوتی را در دستور کار دستگاه‌های مسئول قرار گرفته شده که اجرای آنها به طور محسوسی آمار سرقت را کاهش می‌دهد.

ساماندهی صنوف ضایعاتی راهکاری مؤثر در راستای کاهش سرقت‌ها

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی ادامه داد: یک سرقت کوچک از اموال و املاک دولتی قابل قبول نیست چرا که دستورالعمل حفاظتی به مدیران دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و بودجه لازم نیز جهت ایمن سازی در نظر گرفته شده است.

خیرمند، ساماندهی صنوف ضایعاتی را یکی از اقدامات ضروری در راستای پیشگیری از سرقت دانست و گفت: در این راستا لازم است شهرداری نسبت به انتقال ضایعاتی‌ها به شهرک اصناف اقدام کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: امیدواریم در شهرستان محلات، یک عزم جدی برای اجرای مفاد اسناد پیشگیری از سرقت، تصادفات، خشونت و خودکشی که در سال گذشته ابلاغ شده است، شکل بگیرد تا در ارزیابی پایان سال شاهد کاهش جرم و آسیب در این منطقه باشیم.

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا