آخرین اخبار

🔸 انسان باید افکار و روح خود را از گناه دور بدارد

همسونیوز:همسونیوز:همسونیوز:به گزارش خبرنگارمهر آیت الله سیدمحمد سعیدی عصر دوشنبه در جلسه اخلاق یگان حفاظت حرم بانوی کرامت اظهار کرد: مسئله حفاظت در قرآن کریم تعابیر گسترده‌ای دارد که وابسته به مکان و زمان می‌تواند شاخصه‌های مختلفی را داشته باشد.

امام جمعه قم بیان کرد: انسان باید افکار و روح خود را گناه دور بدارد و این حفاظت فقط مربوط به مسائل جسمانی نیست، بلکه موضوع فراتر آن مساله جسم و روح آدمی است.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت ابراز کرد: تأمین مساله امنیت زائران بسیار اهمیت دارد تا آنان به زیارت و عبادت خود بپردازند و اجر متولیان امر نزد خداوند بسیار بالا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زمانی که زائران به حرم مطهر بانوی کرامت مشرف می‌شوند باید احساس امنیت و آرامش کرده و زمانی که در داخل حرم هستند به عبادت بپردازند به همین خاطر یگان حفاظت باید تلاش کند این فضای امنیت را به‌درستی برای زائران فراهم نماید.

آیت الله سعیدی گفت: انسان با قرارگیری در شرایط سخت و طاقت فرسا در ابعاد مختلف روحانی و جسمانی رشد پیدا می‌کند و انسان همواره باید صابر باشد.

امام جمعه قم تصریح کرد: خداوند برای مأموریت‌های سخت، امتیازات بیشتری را نیز عطا خواهد نمود و اگر خداوند نعمتی بدهد ممکن است نعمتی دیگر را سلب نماید به همین خاطر انسان باید در همه حال صابر و شاکر باشد.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت یادآور شد: یگان حفاظت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بایستی با همکاری با خادمان این آستان فضای امنی به زائران و مجاوران ببخشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یگان حفاظت وظیفه دارد با همکاری خادمان این آستان یک فضایی را برای آرامش زائر فراهم نماید به همین خاطر این تلاش یگان حفاظت یک نوع عبادت و دارای اجر اخروی است.

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا