آخرین اخبار

🔸 «سید حسن نصرالله» یکی از شاگردان پرورش یافته مکتب امام بود

همسونیوز:همسونیوز:همسونیوز:به گزارش خبرنگر مهر آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به خطبه‌های ۱۹۱ نهج البلاغه، اظهار کرد: تقوا یک سرمایه بزرگ برای انسان هم در دنیا و هم در آخرت است.

وی با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین علی (ع) که اگر انسان متقی شود و تقوا پیشه کند گناهان گذشته آن تغییر پیدا می‌کند، افزود: هر انسانی ممکن است از مسائل اصلی غافل شود اما با داشتن تقوا از خواب غفلت بیدار می‌شود.

امام جمعه گرگان در ادامه با اشاره به اینکه نماز جمعه امروز تهران به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: ایشان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه تهران به مسائل اسرائیل و لبنان خواهند پرداخت و موضوعات را برای جهانیان مطرح خواهند کرد.

وی با اشاره به نهضت امام خمینی (ره)، یادآور شد: در ابتدای انقلاب اسلامی جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود که بعد از مدت‌ها خللی در این دو قطبی بودن وارد شد و شوروی از هم پاشیده و شکست خورد.

نورمفیدی با اشاره به اینکه در آن زمان آمریکا خود را حاکم عالم می‌دانست و جهانیان هم این نظام سلطه را پذیرفته بودند، اظهار کرد: امام خمینی بر اساس آموزه‌های قرآن و به روش انبیا خصوصاً امام حسین (ع) فریاد خود را علیه نظام سلطه بلند کرد.

وی ادامه داد: در مکتب امام خمینی شاگردان و شخصیت‌های بسیار بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی تربیت شدند که این شخصیت بزرگ برای اینکه آرامش و امنیت را در منطقه ایجاد کند دائم در کش و قوس حرکت جهادی بود.

وی سید حسن نصرالله را یکی دیگر از شاگردان پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) دانست و افزود: این شخصیت ضمن اینکه انسانی پر عاطفه بود اما در مقابل کشورهای زور گو محکم و قرص بود و تمام وجود ایشان تبعیت از امام حسین (ع) بود.

امروز مکتب امام خمینی رشد پیدا کرده است

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه امروز مکتب امام رشد پیدا کرده است، گفت: دیگر اسرائیل تنها با مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت چون حماس طرف نیست.

وی افزود: ۹۰ درصد از موشک‌های ایران که به سمت اسرائیل فرستاده شده به هدف خورد و مراکز امنیتی و اطلاعاتی آنها را تخریب کرد و گنبد آهنین را درهم شکست.

دشمن سعی دارد جبهه مقاومت را ضعیف نشان دهد

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن سعی دارد جبهه مقاومت را ضعیف و اسرائیل را بزرگ جلوه دهد تا ابهت نظام سلطه حفظ شود.

نورمفیدی با بیان اینکه سید حسن نصرالله را آمریکایی‌ها به شهادت رساندند، اظهار کرد: امروز چهره پلید و خبیث آمریکا برای جهانیان نشان داده شده است.

وی در پایان اشاره‌ای هم به فرا رسیدن هفته ناجا داشت، افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی برای اینکه مردم در نظم و امنیت زندگی کنند زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و از زمان هشت سال دفاع مقدس تا کنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردند.

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا