آخرین اخبار

🔸 پهلوان پیام آور شادی در اردوگاه فولاد/ ذوب آهن بالاخره باخت

همسونیوز:همسونیوز:همسونیوز:به گزارش خبرنگر مهر تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز شنبه ۷ مهر از ساعت ۱۹ و در ورزشگاه شهدای فولاد با قضاوت ایمان کهیش به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. احسان پهلوان زننده تک گل این بازی در نیمه دوم بود.

ترکیب فولاد: اتکیر یوسوپوف، موسی کولیبالی، علی نعمتی، مجتبی نجاریان، آرش اکبرزاده (۵۲- امیرحسین نشاط‌جو)، سینا اسدبیگی (۸۸- سینا مریدی)، امیرمسعود سرآبادانی، احسان پهلوان، ساسان انصاری (۷۴- محمدرضا سلیمانی)، محمدجواد محمدی (۷۴- علی اصغر اعرابی) و لوسیانو پریرا

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی (۱۸- کارت زرد)، رامتین سلیمان‌زاده، امیرحسین جدی، گریگول چابرادزه (۶۶- کات زرد)، فردین یوسفی (۳۵- کارت زرد) (۷۶- حسن شوشتری)، محسن آذرباد (۷۶- مرتضی تبریزی)، مهدی ممی‌زاده (۵۶- کمال کامیابی نیا) (۵۷- کارت زرد)، سبحان خاقانی (۴۵- امید لطیفی) و مجید علیاری

بازیکنان تیم فولاد بازی را بهتر آغاز کردند و تا دقیقه ۱۵ چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه ذوب آهن ایجاد کردند اما ثمره ای نداشت. در دقیقه ۲۰ و روی پاس ساسان انصاری، توپ پس از دفع بازیکنان ذوب آهن به اسدبیگی رسید و این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد که توپ او را پارسا جعفری در اختیار گرفت.

سینا اسدبیگی در دقیقه ۳۵ سانتر خطرناکی را روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد که بازیکنان این تیم زودتر از نفرات فولاد توپ را دفع کردند. در دقیقه ۳۹ و روی اشتباه بازیکن ذوب آهن توپ به محمدجواد محمدی رسید اما با تعلل بازیکن فولاد این فرصت برای فولاد از دست رفت.

در نیمه اول بازیکنان ذوب آهن نتوانستند موقعیتی را روی دروازه فولاد ایجاد کنند و شاگردان یحیی گل محمدی سوار بر بازی بودند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان ذوب آهن بهتر از فولادی ها کار را آغاز کردند و در دقیقه ۴۸ فردین یوسفی صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد که یوسوپوف توپ او را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۵۱ یک موقعیت بسیار خوب برای ذوب آهن شکل گرفت و روی اشتباه مدافع این تیم توپ به بازیکن ذوب آهن رسید و شوت امید لطیفی به تیرک دروازه فولاد برخورد کرد و در برگشت هم علیاری نتوانست توپ را تبدیل به گل کند تا این فرصت خوب برای ذوب آهن از دست رود.

در دقیقه ۵۸ توپ به لوسیانو پریرا رسید و او اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با برخورد به بازیکن ذوب آهن دفع شد. در دقیقه ۶۳ آذرباد توپ را به سمت دروازه فولاد سانتر کرد که با ضربه سر لطیفی همراه شد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۳ و روی حرکت ترکیبی احسان پهلوان و ساسان انصاری توپ انصاری با اختلاف کمی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت تا این فرصت گلزنی نیز برای فولاد از دست رود.

پهلوان پیام آور شادی به اردوی فولاد

در دقیقه ۸۵ و روی پاس محمدرضا سلیمانی، احسان پهلوان توانست دروازه ذوب آهن تیم اسبق خود را باز کند تا هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند خوشحال شوند.

در نهایت این بازی با تک گل پهلوان به سود فولاد به پایان رسید تا شاگردان گل محمدی ۱۱ امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده پنجم جدول قرار گیرند و تیم ذوب آهن هم ۷ امتیازی باقی ماند. همچنین این نخستین شکست تیم ذوب آهن در فصل جدید بود.

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا