ارتباطات و فن آوری اطلاعات

نتایج ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام شد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری گفت: در ششمین دوره ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت، ۶۵ درصد از دفاتر رتبه یک، ۳۴/۵ درصد رتبه دو و ۰/۵ درصد رتبه سه را کسب کردند.

وی با اشاره به انجام ارزیابی دفاتر در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ افزود: در این دوره ۸۹۵۷ دفتر پیشخوان دولت در سراسر کشور ارزیابی شده که ۵۷۷۰ دفتر رتبه یک، ۳۱۰۱ دفتر رتبه دو و ۴۴ دفتر رتبه سه را به دست آورده‌اند.

وی با اشاره اینکه تعداد دفاتر رتبه یک با افزایش ۵ درصدی به ۶۵ درصد دفاتر رسیده است، تصریح کرد: توزیع عادلانه خدمات در دفاتر، ارتقای کیفیت ارائه خدمات، تشویق دفاتر به ارتقای جایگاه، ایجاد روحیه پویایی و رقابت برای ارائه خدمات با کیفیت بهتر به خدمات گیرندگان، دسته‌بندی ارائه خدمات دستگاه‌ها بر اساس رتبه‌بندی و نظر دستگاه خدمت گیرنده، ایجاد بستر ارتباطی الکترونیکی بین رگولاتوری و دفاتر پیشخوان دولت با توجه به گستره جغرافیایی حوزه فعالیت در سطح کشور از جمله اهداف ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات عنوان کرد.

حی شاد در پایان درباره فرایند ارزیابی دفاتر گفت: ارزیابی دفاتر بر اساس شاخص‌های پیش‌بینی شده در مصوبه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، پس از خود اظهاری دفاتر در سامانه الکترونیکی ارزیابی و رتبه‌بندی، دریافت امتیاز انجمن استانی، بررسی و تأیید امتیازها و مستندات ارائه شده در ادارات کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مناطق نه‌گانه انجام شده است.



منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا