بازار و کسب و کاربهداشت و درمان

معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته

بهترین کرم پودر 24 ساعته

برای داشتنِ یه میکاپ با موندگاری عالی نیاز به محصولاتی داریم که موندگاری اون ها روی پوست خیلی خوب باشه.
توی این محصولاتِ آرایشی کرم پودرها میتونن تاثیر خیلی زیادی بزارند یعنی، وقتی شما محصولی 24 ساعته رو به عنوان بِیس میکاپتون استفاده میکنید خیالتون راحته که میکاپتون قرار نیست تکون بخوره، به شرطِ این که کرمپودرتون کیفیت خیلی خوبی داشته باشه.
محصولاتِ 24 ساعته وقتی روی پوست خوب قرار میگیرند که توی ترکیباتشون حتی کمترین درصدی از روغن هم نباشه. برای همین خیلی از اوقات افراد تصور دارن که یک کرم پودر 24 ساعته روی پوستشون میزنند، قرار هست خیلی سنگین باشه در صورتی که اگه محصول خوبی رو استفاده کنید به هیچ عنوان این اتفاق برای شما نمیوفته.
این جا میخوایم چند تا از بهترین کرم پودرهارو که ترکیبات مضری ندارند و جزو بهترین محصولاتِ 24 ساعته هستند رو بهتون معرفی کنیم.


کرم پودر استی لادر:

کرم پودر 24 ساعته استی لادر

اولین معرفی از برند استی لادر هست. یکی از بهترین هایی که پوست های نرمال تا چرب میتونن با خیال راحت استفاده کنند. استی لادر، ظاهر نهایی به شدت مات و طبیعی روی پوست داره و با وجود این که عیوب پوستی رو کاور میکنه ولی به هیچ وجه صورت و پوست رو از حالت طبیعی بیرون نمیاره.
کرم پودر استی لادر چربی پوست رو کنترل میکنه و نمیزاره در طول روز میکاپ و پوست صورت براق بشه.از طرفی این محصول دارای تاییدیه از متخصص پوست هست برای همین میتونید با خیال راحت و بدون نگرانی از اینکه به پوست آسیبی وارد میکنه اون رو استفاده کنید.


کرم پودر هدی بیوتی:

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی، محصولی کاملا گیاهی هست که ترکیبات مضری نداره، روی پوست به شدت ماته و کاور اون جزو قوی ترین کاورهای دنیاست. هدی بیوتی یه کرم پودر ضد آب ، ضد تعریق و رطوبته و توی هر دمایی که باشین به بهترین و مات ترین حالت ممکنش باقی میمونه . این محصول برای افرادی که پوست چرب دارند و کاوری بالا میخوان و از طرفی دوست ندارن پوستشون چرب و براق بشه عالی هست.
قیمت و خرید کرم پودر هدی بیوتی


کرم پودر مک:

کرم پودر مک

مناسب برای انواع پوست، آبرسان و کنترل کننده ترشح چربی پوست . کرم پودر مک کاور قابل ساختی داره به این معنی که میتونید از طبیعی ترین تا قوی ترین کاور رو ازش داشته باشین درواقع با داشتنِ این کرم پودر میتونید هر مدلی که میخواید میکاپ کنید.
این کرم پودر ظاهر نهایی ماتی داره و کل روز و به همون شکل باقی میمونه و از طرفی به هیچ عنوان داخل خطوط و منافذ پوستی ته شین نمیشه و اون هارو بولد تر نمیکنه.


کرم پودر لانکوم:

کرم پودر لانکوم

و سومین معرفی برای بهترین کرم پودر 24 ساعته از برند لانکوم این محصول به شدت سبکه، منافذ رو مسدود نمیکنه و به اصطلاح به پوست اجازه نفس کشیدن میده. کاور اون مدیوم تا فوله و میتونید طبق سلیقتون با اون میکاپ کنید.
کرم پودر لانکوم رو انواع پوست حتی پوست ها حساس هم میتونن استفاده کنند چرا که این محصول فاقد هرنوع مواد حساسیت زا هست و از طرف متخصص پوست دارای تاییدیه هست.


این 4 تا جزو بهترین های دنیا هستن، قطعا میدونید محصولات بیشتری توی این لیست قرار میگیره، پس برای آشنایی با بهترین محصولات دنیا، کافیه وارد سایت مای سفورا بشین و در کنار دیدنِ محصولات با خیالی مطمئن خریدتون رو انجم بدین.
اگر هم نیازی به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین سایت در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا