استان ها > کردستان

۵۷۳ خودرو و ۵ هزار و ۳۰۲ موتورسیکلت در کردستان تعیین تکلیف شد



۵۷۳ خودرو و ۵ هزار و ۳۰۲ موتورسیکلت در کردستان تعیین تکلیف شد

ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در پارکینگ نیروی انتظامی طی یک سال اخیر تعداد ۵۷۳ دستگاه خودرو و ۵ هزارو ۳۰۲ دستگاه موتورسیکلت در سطح استان از طریق مزایده تعیین تکلیف شده است. 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره وسایل نقلیه توقیفی در سطح استان اظهار کرد: در پارکینگ نیروی انتظامی طی یک سال اخیر تعداد ۵۷۳ دستگاه خودرو و تعداد ۵ هزارو ۳۰۲ دستگاه موتورسیکلت در سطح استان از طریق مزایده تعیین تکلیف شده و در حال حاضر یک هزارو ۶۸۰ دستگاه خودرو و تعداد ۴ هزارو ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ‌ها موجود است. 

وی افزود: در سازمان اموال تملیکی طی یک سال اخیر ۹۳ دستگاه خودرو تعیین تکلیف شده و ۱۴۴ دستگاه شامل (۱۲۰ خودرو و ۲۴ موتورسیکلت) در پارکینگ‌ها موجود است. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در بخش مواد مخدر طی یک سال اخیر ۲۸ دستگاه خودرو تکلیف شده و ۶۸ دستگاه در پارکینگ‌ها موجود است. 

۷۲۱ مورد پرونده کثیرالشاکی در استان مختومه شد 

وی افزود: تعداد پرونده‌های کثیرالشاکی مختومه ۷۲۱ مورد بوده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مجموع دیدارهای مردمی انجام شده توسط رئیس کل دادگستری، رؤسای دادگستری شهرستان‌ها و دادستان‌های استان در سال گذشته ۶۷ هزار و ۵۰۰ مورد است. 

۵۴۵ هکتار اراضی استان کردستان در سال ۱۴۰۲ رفع تصرف شد 

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: مساحت اراضی رفع تصرف شده در سال جاری ۵۴۵ هکتار است.

انتهای پیام 

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا