آخرین اخبار

بررسی مهمترین تحولات منطقه با حضور وزیر خارجه در کمیسیون امنیت ملی + متن کامل برنامه‌ها


به گزارش ایکنا، جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می‌شود که برخی از مهمترین آنها به شرح ذیل است:

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری:

یکشنبه 26 فروردین: بررسی جداول و ردیف‌های لایحه بودجه سال 1403 در حوزه آموزش عالی و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس.

دوشنبه 27 فروردین: بررسی جداول و ردیف‌های لایحه بودجه سال 1403 در حوزه آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس.

کمیسیون اجتماعی:

دوشنبه 27 فروردین: دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی موضوع افزایش دستمزد کارگران در سال جاری و بررسی کارشناسی پیشنهاد ارائه لایحه توسط دولت به منظور تعیین دستمزد کارگران توسط مجلس شورای اسلامی، بررسی برنامه‌ها و اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق شعار سال و نیز بررسی اعتراضات در خصوص دهک‌بندی یارانه‌ها و نحوه تخصیص کالا برگ.

کمیسیون اقتصادی:

دوشنبه 27 فروردین: نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی راهکارهای تحقق فرمان رهبری در سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم».

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

دوشنبه 27 فروردین: بررسی مهمترین تحولات منطقه با حضور وزیر امور خارجه و معاونان ایشان

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

دوشنبه 27 فروردین: ارائه گزارش آخرین وضعیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور عضو شورای نگهبان و وزیر کشور.

کمیسیون صنایع و معادن:

دوشنبه 27 فروردین: دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین مربوط و استماع گزارش ایشان مرتبط با نامگذاری شعار سال ـ بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403(جداول) ـ مرتبط با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر.

کمیسیون فرهنگی:

یکشنبه 26 فروردین: نشست مشترک اعضای کمیسیون با وزیر و معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص عملکرد وزارتخانه در مقوله عفاف و حجاب و نقشه راه آتی آن در این حوزه. 

دوشنبه 27 فروردین: نشست مشترک اعضای کمیسیون با وزیر و معاونین وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص عملکرد وزارتخانه در مقوله عفاف و حجاب و نقشه راه آتی آن در این حوزه. 

متن کامل برنامه کمیسیون‌ها را اینجا ببنید.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا