استان ها > سیستان و بلوچستان

بررسی موانع صدور اسناد مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان



بررسی موانع صدور اسناد مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان گفت: بین بنیاد مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک در ارائه خدمات به مردم هیچ فرقی نیست و ما ید واحد هستیم.

مهدی افتخاری شامگاه دوشنبه در دیدار، مصطفی بیک مداح مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، موانع صدور اسناد قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن روستایی در استان را بررسی کرد.

در این جلسه افتخاری با اشاره به جلسه رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: طی تفاهم نامه ای که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بنیاد مسکن منعقد کرده است، سیستان و بلوچستان از بعضی قوانین دست و پا گیر مستثنی شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان تنها استانی است که جمعیت روستایی آن از جمعیت شهری بیشتر است خواستار همکاری بیشتر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به منظور تثبیت مالکیت ها و جهش در صدور اسناد مالکیت شد.

در ادامه جلسه تعدادی از رؤسای واحدهای ثبتی استان مشکلات و موانع موجود در خصوص صدور اسناد مالکیت را بیان کردند که مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قول مساعدت همکاری جهت رفع موانع و تسریع در روند صدور اسناد را داد.

همچنین در پایان تفاهم نامه‌ای بین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان منعقد شد که بر اساس آن جهت تسریع در روند صدور اسناد تهیه نقشه های کاداستری با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان انجام گیرد و سایر هزینه های بنیاد مسکن رایگان شود.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا