آخرین اخبار

استقلال امروز با دم شیر بازی نکند! | رضاییان حریف این ستاره پرسپولیس نیست

استقلال امروز با دم شیر بازی نکند! | رضاییان حریف این ستاره پرسپولیس نیست

به گزارش همشهری آنلاین جواد منافی معتقد است لذتی که برگزاری دربی پایتخت در ورزشگاه آزادی دارد در هیچ ورزشگاه دیگری در ایران وجود ندارد.
در خصوص برگزاری دربی 104 در اراک چه صحبتی دارید؟
واقعاً حیف شد که دربی در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شود چون برگزاری این بازی در هیچ ورزشگاهی لذت بازی در آزادی را ندارد و هیجان و شرایط متفاوتی را در اراک تجربه خواهیم کرد. البته به هر حال دربی تحت هر شرایطی حساس است و حساسیت خاص خودش را دارد.

برای سومین بار قرار است دربی خارج از تهران برگزار شود، این مطلب را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
این دربی شرایط خاصی دارد اما به نظرم شرایط پرسپولیس به لحاظ فنی واقعاً برتر از استقلال است. هواداران دو تیم در ورزشگاه یا از تلویزیون دربی خوبی را تماشا خواهند کرد. جدا از مسائل فنی پرسپولیس از لحاظ روانی هم شرایط بهتری دارد و حتماً می‌تواند استقلال را شکست دهد. فوتبالی که پرسپولیس در عربستان یا در بازی‌های قبلی ارائه داد، واقعاً بی‌نظیر بود به همین دلیل با همان کیفیتی که ما از پرسپولیس دیدیم در صورت تکرار حتماً برنده خواهد شد.

اما اراک شاید به همین دلیل از سوی رقیب انتخاب شده چون پرسپولیس در این شهر و ورزشگاهش نتایج خوبی نگرفته است.
نام دربی و ارزش امتیازات آن به لحاظ روانی بیشترین انگیزه را برای یک تیم خواهد داشت از این رو پرسپولیس اگر بازی خودش را انجام دهد بقیه مسائل فقط بهانه خواهد بود و با دو سه گل اختلاف در همان اراک برنده می‌شوند کمااینکه تیم اراکی را هم چند روز پیش با نتیجه دو بر صفر شکست دادند در حالی که حتی می‌توانستند با چهار گل اختلاف هم برنده باشند چون واقعاً برتر از حریف بودند.

اما در دربی ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی هم بیفتد و تیمی که بحران زیادی دارد با انگیزه بهتری برای قهرمانی بجنگد.
بله ممکن است تیم استقلال برای خارج شدن از بحران اخیر و مشکلاتی که شاهد بودیم از انگیزه بالایی هم برخوردار باشد اما آنها خوب می‌دانند در مقابل تیم هجومی پرسپولیس اگر بخواهند ریسک کنند بدجوری تنبیه خواهند شد. استقلال می‌داند با چه تیمی بازی دارد و به قولی با دم شیر بازی کردن واقعاً خطرناک خواهد بود و تبعات سنگینی خواهد داشت.
با وجود حرف‌های شما اگر اورونوف یه بازی نرسد پرسپولیس شرایطش در دربی سخت خواهد شد؟
اورونوف یک مهره کلیدی محسوب می‌شود اما او هم نرسد بازیکنانی مانند سعید صادقی و عالیشاه و سه مهاجم خوب که هر کدام بازی کنند بهترین عملکرد را ارائه خواهند داد قادرند به قولی کار را برای تیم‌شان درآورند.

در خصوص نقطه قوت استقلال یعنی رامین رضاییان و مصافش با میلاد محمدی چه پیش‌بینی دارید؟
رامین بازیکن خوبی است اما به دلیل سرعت بالا و خصوصیات دفاعی و تجربه‌ای که میلاد دارد به نظرم به رامین اجازه نفوذ از سمت چپ را نخواهد داد ضمن اینکه سرعتش هم از رامین بیشتر است. ضمناً بازیکنان پرسپولیس از فضای پشت رامین به خوبی استفاده خواهند کرد و از جایی که استقلال فکر می‌کند نقطه قوت این تیم است قطعاً بازنده خواهد شد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین



لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا