آخرین اخبار

حسین انتظامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حسین انتظامی را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به حسین انتظامی آمده است:

“جناب آقای دکتر حسین انتظامی نظر به تعهد و تجارب ارزشمند و دیرین جناب عالی در حوزه‌های گوناگون مدیریتی و فرهنگی به موجب این حکم به عنوان “معاون توسعه مدیریت و منابع” منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشی علمی و فرهنگی که داشته و دارید و با امعان نظر به ماموریت‌های محوله و تاکید بر موارد مندرج در پیوست حکم موفق و موید باشید.

متن پیوست این حکم به شرح زیر است:

1-طراحی ساز و کار اجرای کلان برنامه­ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در دولت چهاردهم در چهارچوب وظایف معاونت

2- پیگیری تکالیف مقرره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه هفتم پیشرفت با همکاری معاونت­ها، سازمان­ها و مراکز وزارت متبوع  براساس ابلاغیه­های شورای راهبری برنامه هفتم پیشرفت در دولت چهاردهم.

3-اجرای دقیق قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و شفاف­سازی اطلاعات مالی و اداری  در راستای سلامت و انضباط دقیق در وزارت متبوع

4-اجرای کامل و سریع دولت الکترونیک در تمامی سطوح ستادی و استانی در قالب پنجره واحد خدمات

5-انجام اقدامات لازم ساختاری، مقرراتی، انسانی و… در جهت تقویت اقتصاد فرهنگ در حوزه­های مختلف و بهبود محیط کسب و کار با همکاری معاونت­ها و  سازمان­ها و مراکز مستقل  وزارت متبوع

6-ایجاد سازوکار مناسب برای رشد شاخص­های بهره­وری در سطوح مختلف وزارت­خانه در ستاد، سازمان­های تابعه، نهادهای وابسته و ادارات کل استانی (بودجه­ریزی عملیاتی، اصلاح فرایندها و…)

7-طراحی و ایجاد سکوی یکپارچه، هوشمند و شفاف برای راهبری عادلانه و هدفمند یارانه­ها و حمایت­های دولت از فعالان و مصرف کنندگان عرصه فرهنگ و هنر از تمامی مبادی بودجه­ای با همکاری معاونت­ها و سازمان­ها و مراکز مستقل وزارت متبوع

8-تقویت منابع بودجه­ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه­های گوناگون (بودجه مصوب  و مشارکت­های بین سازمانی، ظرفیت­های مردمی و…) با همکاری معاونت­ها، سازمان­ها و مراکز وزارت متبوع

9-تقویت جدی ظرفیت­های فناورانه در تحقق مأموریت­های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

10-ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی همکاران وزارت­خانه با بهره­گیری از حداکثر ظرفیت­های قانونی

گفتنی است، حسین انتظامی فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و دارای دکترای مدیریت راهبردی است.

وی تجربه‌نگاری خود از مدیریت در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به‌عنوان معاون مطبوعاتی، دبیری کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، ریاست سازمان سینمایی، دستیار وزیر و … را در کتابی به نام “پرگار” منتشر کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش‌های سیدمحمود اسلامی معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه تقدیر کرد.

در متن تقدیر سیدعباس صالحی خطاب به سیدمحمود اسلامی نیز آمده است:

“جناب آقای دکتر محمود اسلامی

با سلام و تحیات

خدمات صادقانه جناب عالی در دوره مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موجب سپاس و امتنان اینجانب و مدیران و کارکنان این وزارت‌خانه بوده و خواهد بود.

توفیقات روزافزون‌تان را از ایزد منان خواستارم.”

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا