آخرین اخبار

اجتماع «آغاز نصرالله» در میدان فلسطین تهران آغاز شد


اجتماع «آغاز نصرالله» در میدان فلسطین تهران آغاز شد

به گزارش ایکنا، اجتماع خودجوش و مردمی «آغاز نصرالله» از لحظاتی پیش و با وجود بارش باران پاییزی، در راستای بالا گرفتن حملات اسرائیل به لبنان و ترور رده‌بالاترین فرماندهان نظامی حزب‌الله در میدان فلسطین تهران آغاز شد.

شرکت‌کنندگان در این تجمع که متشکل از اقشار مختلف دانشجویان، اساتید دانشگاه و عموم پایتخت‌نشینان بودند، ضمن محکومیت جنایات اسرائیل، در حمایت از محور مقاوت و حزب‌الله و مردم مظلوم لبنان و غزه تجمع کردند و با ملت و دولت لبنان و خانواده‌های شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، ابراز همدردی کردند.

تجمع‌کنندگان با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری، سید مقاومت؛ سیدحسن نصرالله، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌هایی از جمهوری اسلامی ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان، شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد، انزار خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کرده و خواستار انتقام از جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

یادآور می‌شود، هواپیماهای رژیم صهیونیستی در عصر ششم مهرماه محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به‌صورت پیاپی بمباران کردند که تعدادی شهید و زخمی برجای گذاشته و تعداد زیادی ساختمان مسکونی نیز با خاک یکسان شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب‌الله بوده است.

خبر در حال تکمیل است…   

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا