آخرین اخبار

آخرین وضعیت طلا و سکه در بازار/ قیمت‌های جدید



آخرین وضعیت طلا و سکه در بازار/ قیمت‌های جدید

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، نادر بذرافشان، در رابطه با وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری گفت: باوجود کاهش ۲۰ دلاری اونس جهانی طلا، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی به دلیل تحولات سیاسی منطقه و افزایش قیمت ارز، با افزایش همراه شده است.

وی در گفتگو با تأکید براینکه طلا از مرز ۴ میلیون تومان گذشته و سکه به ۴۸ میلیون تومان رسیده است، گفت: باتوجه به خبرهای سیاسی و تنش های خاورمیانه، در بازار قیمت ها افزایشی شده است.

او می گوید: هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۰۹ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه، ۴ میلیون و ۳۲ هزار تومان، سکه طرح قدیم با ۷۰۰ هزار تومان افزایش ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه با ۵۰۰ هزار تومان افزایش ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه با ۴۵۰ هزار تومان افزایش به ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با ۲۰۰ هزار تومان افزایش ۸ میلیون تومان شده است.

بذرافشان با بیان اینکه حباب سکه نسبت به روز پنج شنبه ۳۵۰ هزار تومان افزایش داشته و ۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است، تصریح کرد:‌ با این حال اما روند افزایش تقاضا در بازار نداریم و خبری از التهابات نیست.

او با تأکید براینکه بازار در آرامش نسبی قرار دارد، افزود: دیگر مانند قبل خبری از خریدهای هیجانی و افزایش تقاضا نیست. حتی رکود هم حاکم است و روال عادی طی می شود. امیدواریم در روزهای آینده شاهد برقراری ثبات نسبی در قیمت ها باشیم.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا