آخرین اخبار

ایران در زمان مناسب به شهادت سیدحسن نصرالله واکنش نشان می‌دهد


ایران در زمان مناسب به شهادت سیدحسن نصرالله واکنش نشان می‌دهد

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد جواد ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور در حاشیه مراسم یادبود شهید سیدحسن نصرالله که در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برگزار شد،‌ اظهار کرد: فرمانده شهید سید حسن نصرالله یکی از بزرگترین شخصیت‌هایی بود که بنده در سی و چند سالی که افتخار آشنایی با وی را داشتم ملاقات کردم، این شهید نمونه شجاعت، صداقت و همزمان درایت بود.

 

وی گفت: شهید سید حسن نصرالله بسیار مدیر شجاع و از خود گذشته‌ای بود. فرزند وی در این مسیر شهید شد و خم به ابرو نیاورد، شهید نصرالله همراه با شهید سید عباس موسوی و دیگر بزرگان حزب الله طعم تلخ شکست را برای اولین بار به صهیونیست‌ها چشاندند زمانی که آنها را مجبور کرد با ذلت از جنوب لبنان بدون هیچگونه شرط خارج شوند.

 

معاون راهبردی رئیس‌جمهور تصریح کرد: این اولین باری بود که صهیونیست‌ها مجبور می‌شدند که خارج شوند و این خیلی برای آنها گران تمام شده و از همان زمان بود که اسرائیل کمر به شهید کردن سید حسن نصرالله بست و این درایت سید بود که این مدت توانست اسرائیل را ناکام بگذارد. ما شاهد بودیم که اسرائیل برای اینکه این جنایت را مرتکب شود چه تعداد زنان و کودکان بی‌گناه را در یک بمباران گسترده به شهادت رساند تا بتواند این بزرگ‌مرد مقاومت را به شهادت برساند.

 

ظریف اظهار کرد: حتماً سید حسن نصرالله به هدف خودش رسید و به جایگاه عالی که همواره منتظرش بود دست پیدا کرد و به یاران شهیدش رسید. مقاومت مردم منطقه و مردمی که اسرائیل جنایتکار را در غزه ۱۱ ماه گرفتار کردند ادامه دارد و در لبنان هم همین گونه خواهد بود و آنها نخواهند توانست با این گونه اقدامات ضدانسانی مقاومت را از پای درآورند.

 

وی در پایان بیان کرد: واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و در سطح عالی آن حتماً تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا