آخرین اخبار

مکتب سیدحسن نصرالله زنده خواهد ماند


مکتب سیدحسن نصرالله زنده خواهد ماند

به گزارش ایکنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری که صبح امروز، دوشنبه 9 مهرماه، برگزار شد، با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت گفت: سیدحسن نصرالله شهید شد اما حزب‌الله و آرمان و مکتب سیدحسن نصرالله زنده است و زنده خواهد ماند و ما تردیدی نداریم که جبهه مقاومت، ملت‌های منطقه، ملت بزرگ فلسطین و لبنان، مرگ صهیونیسم و جشن آزادی قدس شریف در آینده نزدیک در بیت‌المقدس برگزار خواهند کرد و رژیم غاصب صهیونیستی از این گونه جنایات قطعا طرفی نخواهد بست و شکست خود را با توسل به این گونه جنایات و روش‌های شوم و ننگین تروریستی هرگز ترمیم نخواهد کرد.

وی افزود: رژیم آمریکا نیز در تداوم حمایت‌های ننگین و شرم‌آور خود از این همه جرم و جنایت رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد راهبردی را در منطقه به دست نخواهد آورد و شکست‌های سنگین سالیان طولانی و سالیان اخیر خود را در منطقه با توسل به این روش‌های شرم‌آور جبران نخواهد کرد.

کنعانی با درود و سلام به روح بلند شهید سردار نیلفروشان که در جوار دبیر کل شهید حزب‌الله لبنان به ملکوت اعلی پیوست، گفت: این شهید والامقام در مسیر کمک به آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در جریان حمله تروریستی و ننگین رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت شهادت رسید. اطمینان می‌دهیم خون پاک این شهید عزیز و دیگر شهیدان ما هرگز هدر نخواهد رفت.  

خبر در حال تکمیل است.              

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا