آخرین اخبار

نمایندگان مجلس در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران حضور پیدا کردند


نمایندگان مجلس در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران حضور پیدا کردندبه گزارش ایکنا، به نقل از خانه ملت، جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، امروز دوشنبه 9مهرماه با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان با سیدعبداالله صفی‌الدین، نماینده جنبش این حزب دیدار کرده و شهادت سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله و جمعی از مجاهدان مقاومت را تسلیت گفتند.

سیدعبدالله صفی‌الدین، نماینده حزب‌الله لبنان در تهران در این دیدار تاکید کرد: بی‌تردید پیروزی از آن مقاومت و حزب‌الله خواهد بود و به برکت خون این شهیدان آینده از آن مقاومت و حزب‌الله است.

وی ادامه داد: حزب‌الله برای آینده نگران نیست و با قدرت و قوت به مسیر خود در مبارزه با صهیونیست‌ها ادامه خواهد داد. همچنین ایشان به این موضوع اشاره کرد که خون شهید نصرالله پربرکت‌تر و مؤثرتر از دوران حیات ایشان تاثیرگذار خواهد شد.

 وی اظهار کرد: دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می‌ترسد، صهیونیست‌ها از شهید نصرالله بیش از سیدحسن نصرالله ترس دارند.

در ادامه رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و تعدادی از نمایندگان قوه مقننه به همراه سیدمجتبی ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین قوه مقننه به منظور تجلیل از مقام والای شهید اسماعیل هنیه، رهبر مجاهد جنبش حماس پیش از ظهر امروز، دوشنبه هشتم مهرماه در دفتر جنبش حماس در تهران حضور یافتند و با خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران و ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در تهران دیدار کردند.

نمایندگان مجلس در دفتر جنبش حماس در تهران

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با خالد قدومی، نماینده جنبش حماس و ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان، بر نزدیک بودن پیروزی جریان مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همچنین دیگر نمایندگان مردم در خانه ملت در این دیدار ضمن ابراز و اعلام همدردی مردم ایران با ملت فلسطین در پی حملات بی‌رحمانه و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، بر آمادگی جمهوری اسلامی و ملت ایران نسبت به حمایت و پشتیبانی همه جانبه از محور مقاومت تاکید کردند.

در این نشست خالدقدومی و ابوشریف، گزارشی از وضعیت فلسطین، غزه و منطقه به اعضای کمیسیون ارائه دادند و خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران به این موضوع تاکید کرد: دشمن صهیونیستی امروز در اقلیت است و قطعا شکست خواهد خورد.

ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در تهران نیز در این دیدارضمن تاکید بر وحدت گروه‌های مقاومت، این موضوع را یادآور شد که مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت و روحیه رزمندگان مقاومت بالا است و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

گفتنی است در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین نبویان و آقایان عباس گلرو، علی خضریان، ابراهیم رضایی و بهنام سعیدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا