آخرین اخبار

پرچم حزب‌الله و مقاومت زمین نخواهد ماند


پرچم حزب‌الله و مقاومت زمین نخواهد ماندبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، صبح امروز، سه‌شنبه 10 مهرماه برای عرض تسلیت و ادای احترام به مقام والای شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در دفتر مرکزی حزب‌الله لبنان در تهران حضور پیدا کرد. 

رئیس قوه قضائیه سپس دفتر یادبود شهادت سیدحسن نصرالله را امضا کرد. 

وی در ادامه در سخنانی در حاشیه این مراسم، گفت: این رژیم غاصب صهیونیستی خطوط قرمز را قطع کرده و وارد یک مرحله جدیدی از اقدامات جنایتکارانه خود شده است.

رئیس عدلیه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی مطمئن باشد و بداند که جریان مقاومت و بلکه همه آزادی‌خواهان جهان ازاین جنایت‌ها اعلام انزجار و تنفر می‌کنند. 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بیان کرد: مجاهدین در راه خدا قطعا در مقابل این جنایت‌ها بیش از گذشته، استقامت و مقاومت خواهند کرد و دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مطئمن باشد که پرچم حزب‌الله و مقاومت زمین نخواهد ماند. 

وی گفت: اسرائیل مطمئن باشد که به فضل پروردگار، انتقام سختی از آنها گرفته می‌شود. امروز این جنایتکاران تصور نکنند با ترور و اقدامات نظامی می‌توانند یک مکتب انقلابی تربیت‌یافته در دامن قرآن، اسلام و آموزه‌های انسانی و عقلانی را با اقدامات نظامی از بین ببرند و با این بمباران و بمب‌های سنگرشکن این مکتب از بین می‌رود.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پایان گفت: مطمئن باشند جمهوری اسلامی ایران مثل گذشته و بیش از گذشته از جریان مقامت حمایت خواهد کرد و در کنار رزمندگان و مجاهدان لبنان در جریان مقاومت است. 

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا