آخرین اخبار

عملیات قهرمانانه سپاه انتقام بسیاری از جنایات رژیم صهیونیستی را گرفت


عملیات قهرمانانه سپاه انتقام بسیاری از جنایات رژیم صهیونیستی را گرفت

به گزارش ایکنا، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تشریح جزئیات عملیات «وعده صادق 2» گفت: امشب نیروی هوافضای سپاه پاسداران با عملیات قهرمانانه و شجاعانه خود انتقام بسیاری از جنایت های رژیم صهیونیستی را گرفت.

وی افزود: دو ماه گذشته دو ماه بسیار سختی برای ملت ایران و محور مقاومت بود. از هنگام ترور شهید هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، با درخواست مکرر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و دیگران مبنی بر اینکه شما خویشتنداری کنید تا آتش بس را در غزه برقرار کنیم، دوره سختی را در خویشتنداری پشت سر گذاشتیم اما رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمایت آمریکا و حتی چراغ‌ سبز آمریکایی‌ها جنایات خود را افزایش دادند و قتل عامی را علیه مردم لبنان و به ویژه شهادت مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و همچنین مستشار عالی نظامی سپاه پاسداران در لبنان سردار شهید نیلفروشان اجرا کردند که جنایت های بسیار بزرگی بود.

سرلشکر باقری مطرح کرد: این وضعیت دیگر قابل تحمل نبود و بحمدالله سپاه پاسداران با عملیات بسیار ارزشمند موشکی خود توانست پایگاه های مهمی را در رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهد. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: با وجود این جنایت ها، جمهوری اسلامی ایران رعایت موازین لازم را به انجام رساند و فقط پایگاه های نظامی زده شد؛ سه پایگاه هوایی نظامی اصلی رژیم صهیونیستی، موساد به عنوان مرکز ترور، پایگاه هوایی نواتیم به عنوان پایگاه هواپیمایی اف 35، پایگاه هوایی هاتزریم به عنوان پایگاهی که برای ترور شهید نصرالله عزیز مورد استفاده قرار گرفت، رادارهای راهبردی و همچنین مراکز تجمع تانک‌ها، نفربرها و نفرات رژیم صهیونیستی در منطقه پیرامون غزه که قتل عام مردم غزه را به عهده داشتند، مورد هدف قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این عملیات زیر ساخت های اقتصادی و صنعتی رژیم مورد هدف قرار نگرفت، مردم آنها مورد هدف قرار نگرفتند، درحالی که این کار کاملا امکان پذیر بود.

سرلشکر باقری بیان کرد: در اینجا اعلام می کنم که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، چه در بعد دفاعی و چه در بعد آفند و تکرار این تهاجم و چندین برابر این کاملا آماده هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی، که به دیوانگی رسیده، توسط آمریکا و اروپا کنترل نشود و بخواهد چنین جنایتهایی را ادامه بدهد و یا علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ما وارد عمل شود، عملیات امشب با چند برابر بزرگی تکرار خواهد شد و تمام زیرساخت های آنها مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: امیدوار هستیم که آمریکا از روش گذشته اش دست بردارد و این جنایتکار را متوقف کند و منطقه به سمت آرامش پیش برود.

سرلشکر باقری اظهار کرد: لازم می دانم از همرزمان عزیزم در سپاه پاسداران و نیروی هوافضا قدردانی کاملی داشته باشم که عملیات کاملا موفقی را به انجام رساندند. همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران و از همه عزیزان پدافند هوایی که دفاع از فضای کشور را برعهده دارند قدردانی می کنم. همچنین از وزارت دفاع که صنایع دفاعی ارزشمند آن توانستند بخش هایی از موشک ای ارزشمند امشب را تأمین کنند، قدردانی می کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان بیان کرد: بحمدلله وحدت و همدلی نیروهای مسلح چنین امکانی را فراهم کرد و انشالله شادی دل امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، یکایک ملت شریف ایران، محور مقاومت و خانواده های داغدار را فراهم کرده باشند.          

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا