آخرین اخبار

قدرت ایران فقط تجهیزات نظامی نیست – اخبار روز کشور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد چهارشنبه شب در تجمع مردم خوزستان برای حمایت از حمله موشکی وعده صادق ۲ که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد با بیان اینکه یادآوری نعمت‌ها یکی از دستورات خداوند متعال است، تصریح کرد: خداوند متعال می‌فرمایند به یاد آورید که در دوران صدر انقلاب اسلامی شما گرفتاری‌های برون مرزی و درون مرزی داشتید، امنیت جانی و مالی نداشتید، همچون گنجشک ضعیف و کوچک در چنگال کرکس‌ها بودید، حتی در آن دوران کشتن و آدم‌ربایی بسیار عادی بود اما امروز نعمت‌هایی داریم که باید آنها را به یاد آوریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اعلام اینکه در ۴۵ سال انقلاب اسلامی سه حرکت بسیار مهم، تحول عمیق و همه جانبه را شاهد بودیم، عنوان کرد: یکی به لحاظ عدد و رقم است که خداوند می‌فرماید شما گروه اندکی بودید و ما شما را کثیر کردیم که این اولین نعمت خداوند متعال است. نعمت دوم این بود که مستضعف را از استضعاف نجات دادیم.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: نعمت سوم این بود که هراس از ربودن و احساس ناامنی را از بین بردیم که همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی گفت: دیری نپایید که اسلام قدرت‌های بزرگ آن روز را به ذلت کشید و از عرش به فرش آورد، از قلب فرانسه تا بخش گسترده‌ای از آسیای میانه و آفریقا همه به وحدانیت خداوند متعال شهادت دادند.

به گفته نماینده ولی فقیه در خوزستان، در سال ۵۹ سراسر خوزستان در آتش خشم و کینه استکبار می‌سوخت و هر نقطه از ایران اسلامی را که تصور کنید از موشک‌ها هواپیماها و بمباران‌های دشمن در امان نبودیم.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: داعش تا چند قدمی ایران اسلامی و مرز قصر شیرین پیش آمد، تقریباً عراق در حال سقوط و در اختیار داعش قرار گرفته بود که به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امامین انقلاب و امت اسلامی، زن و مرد، کوچک و بزرگ، خانواده‌های معزز شهدا، سپاه پاسداران، نیروهای مسلح همه شاهد بودیم که چگونه آنها به خاک ذلت نشانده شدند و این‌ها همه از نعمت‌های الهی است.

وی بیان کرد: فلسطین تکه جدا شده از جهان اسلام در حال بلعیدن بود که امام انقلاب روز قدس را یادآور شدند و پس از ایشان مقام معظم رهبری این لقمه چرب را از حلقوم استکبار جهانی بیرون کشیدند که این‌ها از برکات نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: ما سرباز سید علی هستیم و هرگاه فرمانده امر کند باید آماده باشیم، ممکن است دشمن هر لحظه دست از پا خطا کند لذا ما باید آمادگی شبانه روز داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص ابعاد عملیات وعده صادق ۲ گفت: زمانی این هجمه و عملیات انجام شد که استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار در اوج غرور از اقدامات و عملیات‌های ۲ هفته اخیر خود بودند. همچنین این عملیات در شب نو صهیونیست‌های خبیث انجام شد و به نوعی این اقدام برای آنها ماندگار شد به گونه‌ای که اعلام کردند کاری که شب گذشته ایران با ما کرد طوری بود که کاممان را تلخ کرد و اگر تمام دنیا هم عسل شود و بیاید شیرینش نخواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه ۹۰ درصد موشک‌ها در قلب هیفا و اسرائیل وارد شد و قلب آنها را ویران کرد، تصریح کرد: این‌ها تنها تعدادی از موشک‌ها و بخش کوچکی بودند که پرده‌برداری شدند و البته پیامی را هم داشتند لذا چنانچه بخواهند دست از پا خطا کنند سنگین‌تر از قبل آنها را ویران خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه امروز سراسر منطقه زیر چتر امام زمان (عج) است و نباید از این پیروزی مغرور شویم، عنوان کرد: امروز ارتش، سپاه و بسیج ما تنها غره به تجهیزات نمی‌شود و میزان قدرت ما فقط میزان تجهیزات نظامی نیست بلکه اتصال به خداوند و اهل بیت علیه السلام است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امروز در غزه و لبنان به کمک‌های ما نیاز دارند، گفت: با اموال و انفس باید اعلام آمادگی کنیم، شب گذشته در اهواز جلسه‌ای برگزار شد که بر اساس آن مقرر شد هر مقدار توان داریم به آنها کمک کنیم البته گویا قرار است خانواده‌های لبنانی به خوزستان بیایند بنابراین ننگ است تا زمانی که یک اتاق در خانه ما است آنها را به اردوگاه ببریم.

حجت الاسلام موسوی فرد اضافه کرد: مساجد، پایگاه‌های بسیج، حسینیه‌ها و خانه‌های خود را آماده کنند چرا که هر کدام باید به ستاد جمع آوری امکانات تبدیل شود.

وی اظهار کرد: به تعبیر امام (ره) خوزستان دِین خود را به اسلام ادا کرد؛ پیام ما به عزیزتر از جانمان مقام معظم رهبری این است که در هر نقطه عالم، شب باشد یا روز، سرمای یخبندان یا گرمای طاقت فرسا، حتی اگر از زمین و آسمان و دریا بر ما موشک ببارد، هر نقطه‌ای از عالم که سیدِ ما شما اراده کنید، در هر ساعت از شبانه روز مردم خوزستانِ ولایت مدار، زن و مرد، عرب، ترک، لر، بختیاری و همه اقشار آمادگی کامل داریم که هر نقطه را زمین سوخته و ویران خواهیم کرد.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا