استان ها > مازندران

داغ شهادت سید حسن نصرالله فقط با وعده صادق ۲ آرام می‌شد



داغ شهادت سید حسن نصرالله فقط با وعده صادق ۲ آرام می‌شد

ایسنا/مازندران امام جمعه چمستان گفت: جبهه مقاومت را نمی‌توانند خاموش کنند و داغ شهادت سید حسن نصرالله فقط با وعده صادق ۲ آرام می‌شد.

حجت الاسلام سید محمود موسوی ۱۳ مهر ماه در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار کرد: شهادت سید مقاومت و سردار نیلفروشان و همراهانشان بسیار سخت بود و راه شهید مقاومت قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله از زمانی که به عنوان دبیرکل حزب‌الله منصوب شد زندگی سختی داشتند و مکان‌های خود را جهت ایراد سخنرانی و غیره مداوم تغییر می‌دادند.

امام جمعه چمستان خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت را نمی‌توانند خاموش کنند و داغ شهادت سید حسن نصرالله فقط با وعده صادق ۲ آرام می شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی جایگاه ایران را می‌داند، افزود: بعد از عملیات وعده صادق ۲ مردم بشیر از جای جای ایران برای گوش سپردن به سخنان مقام معظم رهبری به تهران عزیمت کردند و این نشان دهنده آمادگی مردم برای ظهور است.

امام جمعه چمستان گفت: عملیات وعده صادق ۲ گوشه‌ای از صنایع نظامی ایران بود، دشمن بداند ماجرا تمام‌نشده و تازه شروع شده و اگر خطایی از دشمن سربزند ما آماده‌ایم‌.

حجت الاسلام موسوی گفت: ما به دنبال تله جنگ نیستیم بلکه در وسط جنگ هستیم  اگر ما را بزنید سیلی سخت را خواهید خورد.

وی بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ ثابت کرد رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه مردم غیور و بصیر چمستان بیدار هستند، ادامه داد: برگزاری میزخدمت توسط نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نور، بخشدار چمستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مصلی نمازجمعه کار بسیار خوبی است و توقع داریم برای حل مشکل مردم باز هم ادامه داشته باشد.

امام جمعه چمستان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ سال از بخش شدن چمستان می گذرد و جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفری دارد اما مورد بی مهری قرار گرفته و هنوز شهرستان نشده است در حالی که بسیاری از شهرستان‌های دیگر با جمعیت کمتر، شهرستان شده‌اند.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا