سیاسی > سیاست داخلی

خطبه‌های رهبر انقلاب موجب استمرار اتحاد جبهه مقاومت شد



خطبه‌های رهبر انقلاب موجب استمرار اتحاد جبهه مقاومت شد

یک فعال سیاسی با بیان اینکه جبهه مقاومت تحت تاثیر شهادت رهبر حزب الله قرار داشت، گفت: خطبه های رهبر انقلاب در نماز جمعه موجب شد جبهه مقاومت همچنان متحد بماند.

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با ایسنا درباره اهمیت نماز جمعه امروز تهران، اظهار کرد: نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب اسلامی در واقع تجلی شجاعت و شهامت ایشان در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب اسلامی بود و به ملت ایران و امت اسلامی نشان داد این رهبر شجاع و مقتدر تحت تاثیر تهدیدات یا شایعات دشمنان، از مواضع قدرتمندانه خود عقب نشینی نمی کند و با صلابت، اقتدار و اعتماد به نفس کامل در صحنه مبارزه و حمایت از مقاومت حضور دارد.

وی ادامه داد: حضور مردم هم در نماز جمعه نشان داد که آنها نه تنها از تهدیدات نمی ترسند بلکه رهبر انقلاب را هم تنها نگذاشته و شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» را محقق کردند. مردم از سراسر کشور خود را به تهران رساندند تا پشتیبانی خود را از رهبری اثبات کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به اقامه نماز جمعه توسط رهبری در زمان شهادت سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: نماز جمعه این هفته تهران هم به خاطر بزرگداشت بازوی رهبر انقلاب در جبهه مقاومت شهید حسن نصرالله بود. حضور رهبری در این نماز جمعه نشان داد ایشان چه علاقه ای به رهبر شهید حزب الله دارند و وی چه نقش مهمی در جبهه مقاومت داشته است.

ترقی در ادامه با بیان اینکه مخاطب خطبه عربی رهبر انقلاب، ملت لبنان، یمن، فلسطین و جبهه مقاومت بود، گفت: جبهه مقاومت تحت تاثیر شهادت رهبر حزب الله قرار داشت و احساس می کرد این شهادت بر روند پشتیبانی از جبهه مقاومت تاثیر می گذارد ولی خطبه های رهبر انقلاب موجب شد جبهه مقاومت همچنان متحد بماند. از سویی شرایط منطقه برای مردم تشریح شد و جلو توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه در جبهه مقاومت را گرفت و نشان داد ایران برای انتقام از خون شهید نصرالله، با دقت، به جا و به موقع عمل می کند.

وی در پایان گفت: نماز جمعه تهران اثبات کرد که با وجود تغییر دولت در ایران، تردیدی در حمایت از جبهه مقاومت ایجاد نشده و ایران همچنان باصلابت از مبارزین فلسطین و لبنان به عنوان وظیفه دینی و انسانی حمایت می کند.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا