آخرین اخبار

هیچ تردیدی در پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی نیست


هیچ تردیدی در پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی نیست

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) و یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ظهر امروز، سه‌شنبه 10 مهر با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت و به مقام والای این شهید عزیز ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در حاشیه حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران در سخنانی با محکومیت اقدام تروریستی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی گفت: شهادت آقای سیدحسن نصرالله ضایعه بسیار بزرگی است و طبیعتاً در چنین حوادث تلخی آن چیزی که می‌تواند بیش از همه دل‌ها را امیدوار کند لطف خداوند و کراماتی است که از این ناحیه بر چنین ضایعه‌هایی مترتب می‌شود.

وی افزود: برای شخصیتی همچون شهید سیدحسن نصرالله هر مرگی به غیر از شهادت آن هم به دست اشقی‌ الاشقیا بسیار ناگوار بود. شهید سیدحسن نصرالله شخصیتی متدین و مهربان داشت و آن کسانی که با ایشان آشنا بودند این را به خوبی می‌دانستند. او به مسائل دینی تقید زیادی داشت و همچنین به سبب حضور در محیط بحران‌زای لبنان از ذکاوت بالایی برخودار بود. 

تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) در همین رابطه ادامه داد: به هر حال ابتدا وارد جنبش امل شد و سپس به تشکیلات حزب‌الله پیوست و از آنجا که لبنان خاستگاه تقابل انواع و اقسام سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است، ورود ذکاوتمندانه شهید سیدحسن نصرالله به امورات مرتبط با مجلس و دولت و به واسطه پیوند مقاومت با قدرت ملی لبنان این تقابل‌ها را کنترل کرد. 

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی بیان کرد: شهید نصرالله شخصیت محبوبی بود و به انقلاب اسلامی و مقاومت ایمان راسخ داشت و امیدواریم که در ادامه، چنین حادثه‌ای منجر به تحقق فتح‌های بزرگ برای مردم لبنان و منطقه شود. خداوند در این لحظات ما را سخت امتحان می‌کند و اگر بتوانیم با عقلانیت موفق از این امتحان خارج شویم ان‌شاءالله نتایج خوبی هم به دست خواهیم آورد.

وی درباره سطح پاسخ به اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس گفت: درباره اینکه رژیم صهیونیستی باید پاسخی دریافت کند هیچ تردیدی نباید وجود داشته باشد ولی مجموع جریان انقلاب تابع دستورات و تصمیمات مقام معظم رهبری است. شرایط جهان و منطقه بسیار خاص و پیچیده شده و من فکر می‌کنم هرچه رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفتند باید انجام دهیم و از آن حمایت کنیم.

یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در واکنش به پیام شب گذشته نتانیاهو خطاب به ملت ایران گفت: او فکر کرده ما شنگول و منگول هستیم و خودش هم همان خانم گرگ پشت در است؛ این اتفاق نمی‌افتد و تاریخ ما پر از شناخت از آنهاست. به تعبیر شاعری که می‌گوید ای مترسک کلاه را بردار ما کلاغ‌ها دیگر عقاب شده‌ایم؛ این‌طور مضحکه‌بازی‌ها بیشتر برای داخل اراضی اشغالی فایده دارد و مردم ایران پذیرای هر صحبتی هستند به غیر از صحبت‌های نتانیاهو.

 

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا