استانها > سمنانتولید و تجارت

یک دستگاه آمبولانس به معدن طزره دامغان واگذار شد



یک دستگاه آمبولانس به معدن طزره دامغان واگذار شد

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از واگذاری یک دستگاه آمبولانس پیشرفته و تجهیزات ایمنی به پایگاه امداد و نجات معادن منطقه طزره دامغان خبر داد و ابراز کرد: در راستای ایمن سازی معادن این اقدام صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور تجهیز و ارتقا خدمات امداد رسانی و نجات در معادن زغال سنگ این آمبولانس و لوازم و تجهیزاتی امدادی و ایمنی توسط وزارت صمت اختصاص داده شده و در پایگاه امداد رسانی و نجات معادن منطقه طزره در شهرستان دامغان استقرار یافت.

مدیرکل صمت استان سمنان بیان کرد: با توجه به تعدد معادن زغال سنگ و گستردگی نیروی کار در منطقه طزره این آمبولانس با تجهیزات کامل و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای بهبود و ارتقا خدمات امدادرسانی و نجات به معادن اختصاص یافته است.

احمدی با بیان اینکه در مراسمی با حضور مسئولان استانی و منطقه این دستگاه آمبولانس به پایگاه امداد و نجات تحویل داده شد، افزود: این تجهیزات در معدن استقرار پیدا کرده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در شرکت البرز شرقی سه پایگاه امدادی با هفت دستگاه آمبولانس کار امدادی را برعهده دارند، بیان کرد: در منطقه طزره ۴۳ معدن زغال سنگ با ظرفیت اسمی حدود ۵۰۰ هزار تن در سال فعالیت می‌کنند که بالغ بر هزار و ۸۰۰ نفر در این معادن مشغول به فعالیت هستند.



منبع مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا