این رسانهها بیشترین محتوای ویدئویی را به اشتراک گذاشتند
تولید و اشتراک محتوای ویدئویی در فضای مجازی، فراتر از کاربران حقیقی، از سوی رسانههای رسمی هم موردتوجه قرار دارد و بخش عمدهای از رسانههای معتبر، حالا بارگذاری محتوای تصویری خود در بسترهای اشتراک ویدئو در اینترنت را بهعنوان یک ارزش افزوده برای فعالیتهای خبری خود تعریف کردهاند.
به گزارش ایسنا، بر اساس آمار ثبت شده در سایت آپارات، پربازدیدترین محتواهای ویدئویی به اشتراک گذاشتهشده از سوی رسانههای رسمی طی ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ مربوط به «خبرگزاری ایسنا»، «تلویزیون اینترنتی عصر ایران» و «خبرگزاری ایرنا» بوده است.
پرکارترین خبرگزاریها که طی نیمه نخست سال ۱۴۰۳ بیشترین محتوای ویدئویی را در این سایت به اشتراک گذاشته نیز به ترتیب «عصر ایران»، «خبرگزاری تسنیم» و «شهرآرانیوز» بودهاست.
انتهای پیام
لینک منبع اصلی خبر
لینک خبر در ارتباط اقتصادی
این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید