آخرین اخبار

طوفان‌الاقصی عناصر بقای رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت


طوفان‌الاقصی عناصر بقای رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس بین‌المللی «همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین و بزرگداشت شهدای مقاومت» که بعدازظهر امروز، 16 مهر ماه در سالن اجلاس سران برگزار شد با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان و تبریک عملیات موفق «وعده صادق 2» گفت: بدون شک شهدای عزیزی که در این مقطع از دست داده‌ایم حتماً برایمان سخت و مصیبت بزرگی است، جای خالی آنها را با وجودمان حس می‌کنیم چون وجود آنها برای ما صلابت، قدرت و برکت به همراه داشت. در حین آنکه عزادار و مصیبت‌زده هستیم اما منفعل نیستیم و شجاعانه این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی ناجوانمردانه دست به جنایت می‌زند و همه می‌دانیم آمریکا حامی بزرگ این رژیم است. هرگز در این مبارزه دچار خطای محاسباتی نشده و نخواهیم شد. براساس باورهایی به این میدان پا گذاشته‌ایم که امام راحل و مقام معظم رهبری مبانی آن را مبتنی بر سنت‌های الهی پایه‌گذاری کرده‌اند. این مسیر هیچگاه با شکست روبه‌رو نخواهد شد. در این مسیر چه بکشیم یا چه کشته شویم پیروز هستیم و این فرهنگ و باور ماست.

رئیس مجلس بیان کرد: بدون شک رهبران، فرماندهان و عزیزان ما در جبهه مقاومت به اوج فضیلت انسانی و مقام رفیع شهادت رسیده‌اند و این یک معامله پرسودی است که با خداوند انجام داده‌اند. اینها اجر اخروی به همراه دارد.

قالیباف با بیان اینکه در 70 سال گذشته که رژیم نامشروع صهیونیستی به دست انگلیسی‌ها و شورای امنیت سازمان ملل تأسیس شد مدام از آن حمایت کرده‌اند، گفت: اینها فکر می‌کردند با تغییر نسل، آوارگی فلسطینیان، بمباران اردوگاه‌ها و با گذشت زمان موضوع فلسطین و فلسطینیان به فراموشی سپرده می‌شود ولی امروز نگاه کنید در سالگرد طوفان‌الاقصی همه عناصر بقایی که این رژیم جنایتکار برای خودش ترسیم کرده چگونه به خطر افتاده و همه دکترین نظامی این رژیم با شکست روبه‌رو شده است.

وی ادامه داد: گذشت آن روزی که صهیونیست‌ها، ارتش کشورهای عربی را زمین‌گیر و صلح‌های نابرابر را به دولت‌های اسلامی تحمیل می‌‎کردند؛ امروز مشاهده می‌کنید دولت‌ها و ملت‌هایی که به سنت‌های الهی ایمان دارند چگونه مقابل رژیم صهیونیستی که مورد حمایت بی‌چون و چرای آمریکاست ایستاده‌اند. خداوند در قرآن می‌فرماید: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّكُمْ عَلَىٰ تِجَارَةٍ تُنْجِيكُمْ مِنْ عَذَابٍ أَلِيمٍ. تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِكُمْ وَأَنْفُسِكُمْ ۚ ذَٰلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ. يَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَيُدْخِلْكُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ. وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ»

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی دکترین نظامی اسرائیل مبتنی بر جنگ خارج از مرزها بود و امنیتش به پدافند هوایی متکی بود ولی امروز این دکترین به چالش کشیده شده است. صهیونیست‌ها فکر می‌کردند غزه را چند روزه فتح خواهند کرد ولی یکسال گذشت نه تنها غزه فتح نشد بلکه از غزه به سمت تل‌آویو موشک شلیک می‌شود.

قالیباف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت است، گفت: فناوری، ناتو و تسلیحات پیشرفته به خدمت رژیم صهیونیستی درآمده و ما مطمئن هستیم که پیروزی از آن مقاومت و مظلومان است و این وعده الهی است و ذره‌ای در آن تردید نداریم. فلسفه وجودی این رژیم جنایتکار متزلزل شده و به جای امنیت پایدار، ترس پایدار در رژیم صهیونیستی به وجود آمده است.

وی در پایان تأکید کرد: سنت الهی نه تبدیل می‌شود و نه تغییر می‌کند؛ اینها باورهای رزمئدگان و جوانان مسلمان ماست و مطمئن هستیم در این مسیر که راه الهی است چه بکشیم یا چه کشته شویم موفق خواهیم شد. به تعبیر الهی شهادت افتخار و پیروزی است. از شما عزیزان انتظار می‌رود این نشست‌ها را به مثابه مجالس بدانیم و از یاد شهدا نباید غافل شد و باید همیشه در مسیر شهدا گام برداریم.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا