آخرین اخبار

نماز جمعه نصر فرياد خفته ملت از زبان گوياى رهبر انقلاب بود


نماز جمعه نصر فرياد خفته ملت از زبان گوياى رهبر انقلاب بود

به گزارش ایکنا، متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس به درگاه خداى بزرگ كه ملّت ايران را از نعمت امامت و استمرار آن در عصر غيبت بهره‏‌مند ساخت و در پرتوى آن، جمهورى اسلامى را در اين كشور، استقرار بخشيد و زمينه حاكميت دين خود را با رهبرى‌‏هاى قاطعانه‏ امام راحل (قدس‏ سره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همراه با ايثار و فداكارى مردم خداجوى و شريف اين مرز و بوم، فراهم ساخت.

بدون شك، اين حركت بزرگ تاريخ‏‌ساز كه پيوسته با عنادها و كينه‌توزى‌هاى استكبار جهانى و صهيونيسم بين‌الملل مواجه بوده فراز و نشيب‌‏هاى زيادى را پشت سر گذارده، اما بحمدلله پيوسته دست هدايت و حمايت الهى را به همراه داشته است و این امر موجب شده که علی رغم تمام هیاهوهای رسانه‌ای غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز ایران مقتدر و اسلامی بتواند با همین پشتوانه الهی و مردمی، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را خفه کند.

نماز جمعه این هفته تهران و حضور باشکوه و میلیونی مردم ایران در آن یکی دیگر از مصادیق مبارزه با ظلم مستکبران و اعلان قدرت این نظام مقدس و فرياد خُفته ملتی بود که از زبان گوياى رهبر عاليقدر انقلاب حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌اى (مدظله ‏العالى) در خطبه‌هاى نماز به گوش دنیا رسید و روح جديدى در كالبد ملت ایران و آزادگان جهان دمید.

 نماز جمعه این هفته تهران بعد از عملیات وعده صادق، الحق یکی دیگر نصرت‌های الهی بود که موجب دلگرمی جبهه مقاومت و مردم ستمدیده غزه و لبنان شد و پای بندی ملت شریف ایران اسلامی را نسبت به اصل بنیادین و مترقی ولایت فقیه و ارادت قلبی آنان به انقلاب اسلامی و رهبری معظم را به نمایش گذاشت.

ضمن قدردانی از این حضور آگاهانه و بصیرت انقلابی، خدای متعال را برای داشتن رهبری شجاع و زمان شناس و مردمی فهیم شاکریم و همواره برای طول عمر و سلامتی این عمود خیمه نظام، متضرعانه دعا می‌کنیم.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا