آخرین اخبار

آخرین وضعیت ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک



آخرین وضعیت ترخیص خودروهای وارداتی از گمرک

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه جمعی از مقامات قضائی و مدیران وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان توسعه تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت خودروسازی، به منظور بررسی آخرین وضعیت ترخیص خودروهای وارداتی از پارکینگ محل نگهداری خودروهای وارداتی گمرک غرب تهران بازدید و ضمن استماع توضیحات مسئولان، دستورات لازم را در جهت تسریع در فرایند تعیین تکلیف خودروهای موجود صادر کرد.

دادستان تهران در این بازدید ضمن بررسی وضعیت تعیین تکلیف وسایل نقلیه موجود از جمله تاریخ ورود خودروها به گمرک، علل عدم ترخیص و رسوب آنها، همزمان با حضور میدانی در محوطه پارکینگ گمرک و پس از برگزاری جلسه با مدیران حاضر، توضیحات فنی لازم را از مسئولان حاضر اخذ و دستورات لازم را در جهت جلوگیری از رسوب خودروها صادر کرد.

 ۲روز پس از این بازدید، گمرک ایران از انجام تشریفات گمرکی تعداد ۶۶۰ دستگاه خودرو چانگان در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند خبر داد. روز دوشنبه ۱۶ مهر تشریفات کامل گمرکی این محموله انجام و با اعلام نظر سازمان‌های همجوار، ترخیص تعداد ۶۶۰ دستگاه خودرو سواری با نشان تجاری چانگان که متعلق به یک شرکت خودروسازی بود، در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند در گمرک غرب تهران به اتمام رسید.

از تعداد ۶۶۰ دستگاه خودرو سواری یادشده امروز تعداد ۳۳۰ دستگاه از درب خروج گمرک خارج شد و مابقی نیز سه‌شنبه بارگیری و از گمرک غرب تهران خارج خواهد شد. این سومین محموله خودرو سواری جمعاً به تعداد ۱۰۰۶ دستگاه است که در ۲ هفته اخیر تشریفات گمرکی آن در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند از گمرک غرب تهران انجام شده است.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا