آخرین اخبار

با طوفان الاقصی، شکست‌های ذلت‌باری را بر دشمن تحمیل کردیم – اخبار روز کشور

به گزارش ایسنا، «ابواحمد» دبیر شورای نظامی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: یک سال از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد؛ عملیاتی که گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها گردان‌های قدس و القسام از طریق فعالیت نظامی حرفه‌ای آن را انجام دادند؛ عملیاتی که دشمن و دوست شاهد آن بوده است.

وی افزود: ما با فعالیت نظامی خود به شگفت انگیزترین حماسه‌ها دست یافتیم و شکست‌های سخت و ذلت باری را بر تیپ‌ها و نیروهای ویژه دشمن تحمیل کردیم. در روز اول این عملیات صدها افسر و سرباز اسرائیلی را کشته و زخمی کردیم و تعدادی از آنها را با جرأت و توانایی به اسارت گرفتیم. تمام تجهیزات مهندسی، دیوارهای الکترونیکی و دستگاه‌های نظارتی در دیوار حائل که بنیامین نتانیاهو و رژیمش میلیاردها دلار برای آن خرج کردند، زیر پای نیروهای ما فرو ریخت.

وی تصریح کرد: تاکتیک‌ها، مهارت‌ها و قدرتی که در عملکرد مجاهدان ما در میدان ظاهر شد، حاصل انباشت تجربیات بسیاری از نبردهایی است که با توانمندی در آن در برابر اشغالگران جنگیدیم. نیروی موشکی ما در طول یک سال تمام با شایستگی به عملکرد خود ادامه داده است و همچنان چیزهایی در اختیار داریم که می‌تواند به هیبت ارتش اسرائیل لطمه بزند.

دبیر شورای نظامی گردان‌های قدس گفت: طوفان الاقصی امید را در دل توده‌های ملت نسبت به امکان رهایی از بدترین اشغال در جهان زنده کرد. جبهه‌های پشتیبانی و گروه‌های محور آزاده و عزیز مقاومت در ایران، یمن، عراق، لبنان و سوریه ثابت می‌کنند که ما ملتی هستیم که از قدرت، اراده و شجاعتی برخوردار است که می‌تواند از طریق آن وارد رویارویی و پیروز شود و واقعیت‌ها را به نفع مردمش تغییر دهد.

وی افزود: آن‌هایی که از مردم مظلوم ما حمایت نکردند بدانند که مرتکب گناه خیانت شده‌اند. آزادسازی فلسطین و دفاع از مسجد الاقصی تنها مسئولیت فلسطینی‌ها نیست.

طبق گزارش سما، وی خاطرنشان کرد: اینکه دشمن دیر یا زود بهای جنایت‌های خود را بپردازد صرف نظر از اینکه چه تعداد اسیر زنده یا مرده در دستان ما هست، یک مسیر اجباری برای رهبران صهیونیستی است که باید از آن برای یک معامله جدی عبور کنند و قطعا عامل زمان به نفع دشمن یا اسیرانش در آن نیست.

رژیم صهیونیستی با وجود کشتارها و جنایت‌هایی که در طول یک سال علیه مردم غزه به راه انداخته است، به هیچ یک از اهداف خود از جمله نابودی حماس، بازگرداندن اسرا و از بین بردن تهدیدات علیه خود دست نیافته است. جنگ این رژیم در غزه همچنان ادامه دارد و به شهادت و زخمی شدند ده‌ها هزار نفر منجر شده است.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا