آخرین اخبار

نماز جمعه نصر به محور مقاومت جان دوباره بخشید


نماز جمعه نصر به محور مقاومت جان دوباره بخشید

سردار سیروس صابری، جانشین سابق سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایکنا، درباره تغییر معادلات قدرت در منطقه در یکسالگی طوفان‌الاقصی و وضعیت رژیم صهیونیستی و محور مقاومت نسبت به سال گذشته ، گفت: بعد از شروع طوفا‌ن‌الاقصی، بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان اذعان داشتند این رژیم صهیونیستی دیگر آن رژیم پیش از عملیات نخواهد شد و نشد. اسرائیل نیز خود با اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت بخشید.

وی با اشاره به نمایش شماتت و نفرت ملت‌ها و دیگر کشورها از اسرائیل و کادر رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در جام‌جهانی در قطر و برپایی تظاهرات و راهپیمایی از سوی دانشگاهیان در سراسر جهان و بیداری افکار عمومی گفت: اینک یک سال پس از طوفان‌الاقصی و شهادت بیش از 41 هزار نفر از زنان، کودکان، خبرنگاران و افراد غیرنظامی، جامعه جهانی انزجار خود را از این رژیم منحوس و جنایتکار جنگی کودک‌کش اعلام کرده است. 


بیشتر بخوانید: 


سردار صابری با تأکید بر اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مجبور به ادامه جنگ برای عدم محاکمه خود در دادگاه بود، اظهار کرد: نتانیاهو علاقه‌ای به پایان جنگ ندارد لذا جنگ را به سایر کشورها و منطقه گسترش می‌دهد. رژیم صهیونیستی از روی استیصال به مدارس، اردوگاه‌های آوارگان و بیمارستان‌ها، حمله می‌کند. 

اسرائیل در پی گسترش جنگ در جهان اسلام

وی تأکید کرد: هدف اسرائیل از توسعه جنگ زمینی به لبنان، حمله به دمشق و مناطقی از سوریه، مناطق مرکزی و شمالی غزه، تهدید ایران و انجام عملیات تروریستی در ایران و سایر کشورهای منطقه و شهادت فرماندهان محور مقاومت، کشاندن آمریکا به جنگ است تا بتواند راه تنفسی برای خود ایجاد کند هرچند تاکنون موفق عمل نکرده است.

جانشین سابق سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: بعد از یکسال از عملیات طوفان‌الاقصی برخی از کشورها حامی رژیم صهیونیستی دچار ناامیدی شده‌اند که چرا باید از رژیمی حمایت کنند که گوش به حرف کسی نمی‌دهد و هر کاری بخواهد انجام می‌دهد و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی دریغ ندارد. 

تلاش دشمن برای مشروعیت‌زدایی از وعده صادق 2

وی به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر مشروعیت قانونی و بین‌المللی مجازات رژیم خون‌آشام صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: اسرائیل سعی داشت تا مشروعیت کار درخشان نیروهای مسلح ایران در  وعده صادق ۲  را که در پاسخ به ترور شهید هنیه در خاک ایران، شهادت مستشاران نظامی، حمایت از مردم فلسطین و لبنان و ترور شهید سیدحسن نصرالله بود زیر سؤال ببرد اما باید به رژیم صهیونیستی گفت اگر تو با مردم خوب هستی و با مردم فلسطین مشکلی نداری و فقط با حماس مشکل داری، آیا 41 هزار شهید از حماس هستند؟ رژیم صهیونیستی گفته مردم لبنان را قبول دارم اما حزب‌الله را قبول ندارم اما در این مدت 800  انسان بی‌گناه را در لبنان به شهادت رسانده است. 

جانشین سابق سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به نقشه دشمن برای اختلاف‌پراکنی میان ایرانیان پس از وعده صادق 2، اظهار کرد: مردم ایران این پیروزی را جشن گرفتند و هنوز نیز این جشن‌ها ادامه دارد، همچنان که حمایت ایران از مظلومان و محور مقاومت ادامه خواهد داشت. 

سردار صابری با بیان اینکه پس از خطبه‌های داهیانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر، محور مقاومت جان دوباره‌ای گرفت، گفت: در روزهای اخیر شاهد حملات گسترده حزب‌الله لبنان، مقاومت عراق و انصارالله یمن بودیم. شبکه‌های تلویزیونی پاکستان، خطبه‌های نماز جمعه نصر را به صورت زنده پخش کردند. یکی از مهمترین محورهای سخنان معظم له، اتحاد و همبستگی مسلمانان بود با این سخنان حزب‌الله جانی دوباره گرفت به طوری که در بحث حمله زمینی به لبنان، رژیم صهیونیستی که مدعی ارتش چندم خاورمیانه است، زمینگیر شد و حتی تعدادی از نیروهای صهیونیستی در این حمله گم شدند.

مشروعیت دفاع 

وی تأکید کرد: مهمترین خطاب رهبر انقلاب به نتانیاهو بود. ایشان تأکید کردند «هیچ‌کس حق ندارد به ملت لبنان و حزب‌الله لبنان درباره کمک به مردم مظلوم غزه و حمایت از قیام ملت فلسطین اعتراض کند». اقدام ایران، حزب‌الله، حماس و تمام کشورها در دفاع از غزه به هر شکلی مشروع است؛ هم مشروعیت شرعی دارد، هم بین‌المللی و هم عقلی. این یعنی کسی به مشروعیت دفاع و حمایت از مقاومت و فلسطین شک نکند که الحمدلله مؤثر بود. البته این موج اول  است و مردم در آینده بیدارتر خواهند شد. 

وی به تهدیدات متعدد و القا ترس دشمنان و رسانه‌های بیگانه علیه جمهوری اسلامی و مسئولان اشاره کرد و افزود: مردم با حضورشان در نماز جمعه نصر، جواب رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو را دادند. مردم اثبات کردند با نظام هستند و با در دست داشتن پرچم‌های حزب‌الله، فلسطین و سپاه پاسداران و حضور در تجمعات میدان فلسطین، حمایت خود را از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داند. نظر مقام معظم رهبری نیز همین است که این گونه اقدامات کار نیروهای مسلح، سپاه پاسداران نیست بلکه کار تمام ملت غیور ایران است که همواره اتفاقات مهم در طول تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خود را نشان دادند. 

گفت‌وگو از سمیرا انصاری

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا