استان ها > چهارمحال و بختیاری

نخستین همایش «ارتقای منزلت نماز» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود



نخستین همایش «ارتقای منزلت نماز» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین همایش «ارتقای منزلت نماز» ویژه نیروهای مسلح در  استان برگزار خواهد شد که آثار فرهنگی، ادبی و هنری این همایش در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد حبیبی امروز ۱۹ مهرماه به مناسبت هفته ناجا در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بالا بردن بینش سیاسی کارکنان نیروی انتظامی و همچنین فضاسازی انقلابی و دینی از مهم‌ترین وظایف سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در راستای تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی، افزود: آشناسازی بیش از پیش پلیس و بالا بردن سطح بینش، منجر به باورمندی می‌شود، و برخورد حکیمانه و قاطعانه با مردم را به دنبال دارد.

حبیبی به برگزاری طرح حفظ قرآن در قالب طرح حافظان اشاره کرد و گفت: کارکنان، خانواده‌ها و بازنشستگان از یک تا ۳۰ جزء قرآن را می‌توانند  با شرکت درکلاس‌ها حفظ کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کارکنان و خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی، تصریح کرد: نخستین همایش ارتقای منزلت نماز ویژه نیروهای مسلح در  استان برگزار خواهد شد که آثار فرهنگی، ادبی و هنری این همایش در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

حبیبی ادامه داد: این همایش در بخش‌های مقاله‌نویسی، عکس، فیلم کوتاه، شعر و سرود برگزار خواهد شد و افراد می‌توانند آثار خود را تا پایان مهرماه از طریق پیام‌رسان‌های ایتا یا سروش به شماره ۰۹۳۷۸۴۵۶۲۰۰ ارسال کنند.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، گفت: راهکارهای عملی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در نیروهای مسلح و ارتقای انگیزه کارکنان و خانواده آن‌ها نسبت به نماز اول وقت با حضور در مساجد، نمازهای جماعت و تاثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیروهای مسلح از محورها و اهداف سازمان عقیدتی سیاسی است.

وی بیان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و نیروهای مسلح برنامه‌های مختلفی به ویژه اعزام کارکنان و خانواده آنها به عتبات عالیات و مشهد مقدس را در دستور کار قرار داده است.

حبیبی گفت: برنامه چهارشنبه‌های قرآنی و طرح معراج در نیروی انتظامی نیز در راستای ارتقا سلامت روحی و معنوی کارکنان برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سال‌گذشته نیروی انتظامی استان در مسابقات قرآنی کارکنان ناجا و خانواده آنها مقام دوم و امسال مقام نخست کشوری را کسب کرد.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا