استان ها > سمنان

روایت مظلومیت فلسطینی‌ها به مدد نقالی و پرده‌خوانی در همه مدارس سمنان



روایت مظلومیت فلسطینی‌ها به مدد نقالی و پرده‌خوانی در همه مدارس سمنان

ایسنا/سمنان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان سمنان از برنامه‌ریزی برای روایت قصه مظلومیت فلسطینی‌ها در همه مدارس استان سمنان خبر داد.

مصطفی عبدوس ۲۳ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است که روایت مظلومیت فلسطین در قالب‌های مختلف و از جمله در قالب نقالی و پرده‌خوانی در مدارس روایت شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف آشنایی دانش‌آموزان استان با مسئله فلسطین و مظلومیت مردم این سرزمین برای اولین بار در سطح مدارس به صورت روایتگری در قالب پرده خوانی و نقالی اجرا می‌شود.
عبدوس روایت قصه فلسطین توسط دانش آموزان را از مهمترین ویژگی‌های این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: قرار است که داستان فلسطین و ظلمی که به این ملت در دهه های متمادی روا داشته شده، توسط خود دانش آموزان روایت‌گری شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان سمنان، آشنایی دانش آموزان با داستان فلسطین را مهم ارزیابی و تصریح کرد: آشنایی دانش آموزان با مسئله فلسطین زمینه‌ای فراهم می‌کند که فلسطین به دغدغه دانش آموزان تبدیل شده و در آینده خود دانش آموزان در ادوار دیگر به روایت این ظلم آشکار برای دیگر دانش آموزان بپردازند.

وی با بیان اینکه قرار است که این طرح به تدریج در همه مدارس استان اجرایی شود اضافه کرد: در اجرای این برنامه از ظرفیت دانش آموزان استان استفاده می‌شود.

 مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان سمنان ضمن محکوم کردن کشتار مردم بی‌دفاع در غزه و لبنان گفت: همه ما وظیفه داریم که جنایات صهیونیست‌ها و مظلومیت مردم فلسطین را به انحاء مختلف روایت کنیم تا دنیا بیش از پیش با این ظلم آشکار آشنا شود.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا