آخرین اخبار

نزول قیمت ها در بازار خودرو؛ تارا، پژو پارس، شاهین،رسپکت و آریزو چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه‌ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ در اغلب محصولات نزولی بوده و تعداد اندکی با رشد جزئی مواجه شدند، اما در حالت کلی از ابتدای معاملات امروز بازار سمت‌وسوی کاهشی به خود گرفته است.

قیمت خودرو امروز در حالی شکل کاهشی به خود گرفت که از ابتدای هفته شاهد نوسان قیمت‌ها در بازار خودرو بودیم، البته این ریزش‌ها در هر دو بازار داخلی و مونتاژی تا ۸۵ میلیون تومان به چشم می‌خورد. همچنین با توجه به روند نزولی که بازار به خود گرفته تعدادی از محصولات روند مخالف را داشته و تعدادی دیگر به اغما رفته‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در اغلب محصولات شیب منفی را تجربه کردند.

تارا اتوماتیک V۲ یکی از انواع تیپ مختلف خانواده تارا محسوب می‌شود که توسط شرکت ایران خودرو تولید و عرضه شده است. این خودرو امروز با افت هشت میلیون تومانی به قیمت ۸۸۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته خودروی نام برده در حال حاضر درب کارخانه به فروش نمی‌رسد.

پژو پارس TU۵ از محصولات پر سر و صدای ایران خودرو به‌شمار می‌رود که با افت سه میلیون تومانی تعادل خود را از دست داده و از کانال ۹۰۰ میلیون تومانی عقب نشینی کرده و با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اطلس با مدل ۱۴۰۳ در دسته محصولات جدید سایپا قرار گرفته که امروز با افت پنج میلیون تومانی به قیمت ۵۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای داخلی شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت دو میلیون تومانی به قیمت ۷۲۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودروی سهند S که با تازگی راهی بازار سایپا شده است از کانال ۵۰۰ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز نیز با افت دو میلیون تومانی در بازار به قیمت ۴۹۳ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نزول قیمت ها در بازار خودرو؛ تارا، پژو پارس، شاهین،رسپکت و آریزو چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر منفی شدند اما تعداد اندکی با رشد جزئی گزارش می‌شوند.

رسپکت ۲ از محصولات مونتاژی بهمن موتور از ابتدای معاملات امروز همانند سایر محصولات این شرکت با افت ۵۲ میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون توما ن در بازار به فروش می رسد.

کی‌ام‌سی T۸ از خودروهای لوکس کرمان موتور به‌شمار می‌رود که امروز ده میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

اکستریم VX که جدیداً توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود امروز با رشد ۳۰ میلیون تومانی در محدوده چهار میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

آریزو ۸ یکی از کراس‌اوورهای شاسی بلند شرکت مدیران خودرو محسوب می‌شود که با افت ۳۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

نزول قیمت ها در بازار خودرو؛ تارا، پژو پارس، شاهین،رسپکت و آریزو چقدر پایین آمد؟ |  جدول قیمت ها

منبع خبر: جام جم آنلاین

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا