آخرین اخبار

قیمت امروز خودرو ۲۶ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان ارزان شد؟


به گزارش همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ تعدادی از محصولات نوسانی شده و تعدادی دیگر همچنان با نرخ روزهای پیشین معامله می‌شوند. البته این تغییر قیمتی که تقریباً در نیمی از محصولات داخلی و مونتاژی ایجاد شده شدت زیادی داشته است، طوری که این نوسان تا ۸۰ میلیون تومان در بین محصولات مشاهده می‌شود.

گفتنی است که بازار خودرو تحت تاثیر نوسانات ارزی تقریباً در نیمی از محصولات با فراز و فرود همراه شد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تعدادی از محصولات روند نوسانی به خود گرفت.

کوییک GXR-L از تیپ‌های ارزان‌تر این خانواده که توسط شرکت سایپا راهی بازار شده است امروز با افت سه میلیون تومانی به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

پژو پارس امروز 3 میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و به قیمت ۶۸۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه عرضه و تولید نمی‌شود.

شاهین اتوماتیک G از خودورهای رده‌بالای شرکت سایپا محسوب می‌شود که امروز یک میلیون تومان گران شده و در محدوده ۸۱۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

سورن پلاس به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند ساده به بازار عرضه شده است که یک میلیون تومان ارزان تر شده و به قیمت ۷۲۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت امروز خودرو ۲۶ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان ارزان شد؟

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در تعدادی از محصولات دستخوش تغییر شدند.

هونگچی H۵ برند نیمه‌لوکس و نسبتا گران‌قیمتی که هرچند برچسب «ساخت چین» روی پیشانی‌اش دارد اما تاحدودی توانسته جای خالی سدان‌های کره‌ای و حتی ژاپنی‌ را در بازار کشورمان پر کند. این خودرو امروز با رشد ۶۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

لاماری ایما از محصولات مونتاژی امروز ۲۳ میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور محسوب می‌شود که امروز با ریزش ۸۰ میلیون تومان رکورددار افت قیمت در بازار داخلی و مونتاژی شده داشته و به قیمت دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت امروز خودرو ۲۶ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان ارزان شد؟

منبع: تجارت نیوز

منبع خبر: جام جم آنلاین

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا