دانشگاه > تشکل‌های دانشجویی

رژیم صهیونیستی با شهادت ابوابراهیم یکی از بزرگترین خطاهای راهبردی خود را مرتکب شد



رژیم صهیونیستی با شهادت ابوابراهیم یکی از بزرگترین خطاهای راهبردی خود را مرتکب شد

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پی شهادت یحیی السنوار، فرمانده بزرگ مقاومت و رهبر معزز فلسطینی که توسط اشغالگران به شهادت رسید، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

با شهادت یحیی سنوار نه در مکانی امن که در متن میدان جنگ و بدون حضور محافظ، نمایی واقعی از اراده مبارزین عرصه مقاومت، به تصویر کشیده شد.

این اسطوره‌ی مقاومت انتفاضه را نه صرفاً در چارچوب معمای غرب آسیا که در ساختار مبارزات ضداستعماری دیده بود. رژیم صهیونیستی با شهادت ابوابراهیم، یکی از بزرگترین خطاهای راهبردی خود را مرتکب شد؛ چرا که قاب جبهه مقاومت نه تنها با شهادت هنیه‌ها و سنوارها محدود نمی‌شود بلکه در غیاب فرماندهان نسل اول بسیط‌تر شده و به افراد نیز وابسته نخواهد شد و در نهایت نیز سرچشمه قدرت روزافزون مبارزین مقاومت، اتکا به ولایت ذات مقدس الهی؛ یعنی همان تعبیر مقتدرانه از “الله فی‌الساحه” خواهد بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران این شهادت عزتمندانه را به مقام والای حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم مقتدر و مظلوم فلسطین و تمامی مجاهدین و پیشروان جبهه مقاومت تسلیت و تبریک عرض می‌نماید و از خداوند متعال طلب آرامش و مغفرت برای روح این دلاور مرد عرصه نبرد با رژیم صهیونیستی را دارد.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دکمه بازگشت به بالا