آخرین اخبار

هر حمله اسرائیل به ایران با پاسخ مناسب روبه‌رو خواهد شد


هر حمله اسرائیل به ایران با پاسخ مناسب روبه‌رو خواهد شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز، سه‌شنبه اول آبان ماه، پس از حضور در دفتر حماس در تهران جهت عرض تسلیت شهادت یحیی سنوار در سخنانی به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و گفت: اسرائیل هر حمله‌ای علیه ایران انجام دهد پاسخ مناسب خود را دریافت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه قدرت‌ها و حکومت‌هایی که دم از حقوق بشر، دموکراسی، انسانیت و قوانین بین‌المللی می‌زنند خودشان ناقضان آن حقوق‌ها و قوانینی هستند که ادعای پایبندی به آن را دارند، اظهار کرد: این کشورها با مردمی می‌جنگند و دولتی را پشتیبانی می‌کنند که مردم را از خانه‌هایشان بیرون رانده، آواره کرده و وقتی درصدد احقاق حق و به دست آوردن سرزمین خودشان هستند، کشورهای غربی به ویژه آمریکا دست به مسلح کردن اسرائیل می‌زنند و هر جنایت ضدبشری که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد با کمال پررویی از آن دفاع می‌کنند.

رئیس‌جمهور بیان کرد: نمی‌دانم این وجدان‌های بیدار و این کسانی که دم از حقوق زنان، انسان‌ها، کودکان، قومیت‌ها و حقوق انسانی می‌زنند کجا هستند؟! به هر حال این اتفاق نشان می‌دهد آنچه که اینها در دنیا به دنبالش هستند زور و قلدری است و طبیعتاً کسانی که آزاده و به دنبال حق و عدالت هستند، به هیچ‌وجه در مقابل خواست آنها ساکت نخواهند نشست و این جنگی نیست که با کشتن یک یا چند نفر پایان پیدا کند. جنگ با استقرار عدالت پایان پیدا خواهد کرد، جنگ با استقرار حقوق انسان‌ها و با در نظر گرفتن همه بشریت امکان دارد تمام شود ولی با زور و حق‌کشی امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا