آخرین اخبار

شهادت سنوار باعث توقف مقاومت نخواهد شد


شهادت سنوار باعث توقف مقاومت نخواهد شد

به گزارش ایکنا، به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز، چهارشنبه دوم آبان پس از حضور در مراسم‌ یادبود شهید سنوار که در دفتر حماس در تهران برگزار شد در سخنانی گفت: شهید سنوار امروز در بهشت برین است و تا وقتی هم در قید حیات بود چه زمانی که در زندان‌های رژیم و چه بعد از آن در مجاهدت‌ها و روزی هم که پرچم را از شهید هنیه به دست گرفت و در میدان ایستاد نشان داد که شامل «و اخری تحبونهم و نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین» است.

 

وی گفت: امروز دشمنان ما خود می‌دانند که هرگز با ترور مردم و رهبران انقلابی هیچ‌گونه پیروزی نظامی و راهبردی برای آنها به دست نمی‌آید. رژیمی که جعلی است و اصالت و ماهیت ندارد بیش از هفتاد سال است که دم از امنیت پایدار می‌زند اما امروز ناامن‌ترین رژیم دنیاست.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نتیجه خون این شهدا و پیروزی آنهاست. البته حتما شهادت شهید سنوار برای ما، همه امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان ثلمه بزرگی است ولی هرگز باعث توقف پیروزی‌ها و توقف این مسیر و صراط مستقیم نخواهد شد. انشاالله روز به روز این مسیر محکم‌تر و مستدام تر به پیش رود و خواهد رفت.

انتهای پیام

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا