آخرین اخبار

آمار عجیب استقلال مقابل یاران رونالدو | یک مشت بهترین بازیکن را عوض کرد

آمار عجیب استقلال مقابل یاران رونالدو | یک مشت بهترین بازیکن را عوض کرد

همشهری آنلاین- برنامه استقلال برای بازی با النصر عربستان یک دفاع تمام‌عیار بود که البته هم منطقی بود و هم تا دقایق پایانی به خوبی اجرا شد. در تقابل با ستاره‌های بزرگ بین‌المللی که در قالب نماینده عربستان به دوبی آمده بودند، نماینده ایران که علاوه بر اختلاف فاحش طبقاتی با حریفش حتی توانایی میزبانی در زمین خودش را هم نداشت، قاعدتا چاره‌ای جز جمع شدن مقابل دروازه خودی و بسته نگه داشتن دروازه به هر قیمت ممکن نداشت. در این میان دروازه‌بان و کاپیتان بازگشته از محرومیت، یکی از بهترین روزهای دوران فوتبالش را گذراند و بهترین بازیکن تیمش بود. حسینی با سیوهای پرشمار خودش در این مسابقه نمره ۷.۹۲ را از سایت متریکا دریافت کرد. او ۷مهار موفق داشت و حتی در صحنه گل هم برای ضربه رونالدو واکنش خیلی خوبی نشان داد اما ضربه دفع‌شده که قاعدتا باید به کرنر می‌رفت در زمین ماند و روی سر لاپورت فرود آمد. همین آقای لاپورت با گلی که زد نمره‌اش به ۸.۴۶ رسید و تنها بازیکن زمین بود که نمره‌ای بالاتر از حسین حسینی دریافت کرد. در واقع بهترین بازیکن میدان در همان صحنه مشخص شد و نامش از حسینی به لاپورت تغییر کرد.

کریس و تالیسکا؛ ۱۰ شوت

کریستیانو رونالدو هم بر اساس نمرات متریکا یکی از برترین‌های میدان بود اما باز هم در گلزنی به تیم‌های ایرانی ناکام ماند. کریس با نمره ۷.۷۰ دومین بازیکن برتر النصر و سومین بازیکن برتر میدان بود. او با ۶ضربه به دروازه از این لحاظ رکورددار بود و بیشتر از تمامی بازیکنان میدان شانس خودش را برای گلزنی آزمایش کرد. از ۶ضربه رونالدو ۳ضربه داخل چارچوب بود که مهار شد و البته کریس یک پاس کلیدی هم داشت. او مثل همیشه خودش بازی کرد و طبیعتا تعداد شوت‌های موثرش خیلی بیشتر از تعداد پاس‌ها است. جالب اینکه بعد از رونالدو، بیشترین ضربه را برای النصر تالیسکا زد که بازیکن تعویضی بود و فقط نیم ساعت در میدان حضور داشت. او که از دقیقه۶۵ به زمین آمده بود ۴شوت زد که نیمی از آنها داخل چارچوب بودند و خیلی هم دروازه استقلال را به خطر انداختند. واقعا گل نخوردن از این تیم و این بازیکن‌ها کار آسانی نبود. کاری که البته پرسپولیس فصل گذشته در عربستان موفق به انجام آن شد و با یک تساوی بدون گل به خانه برگشت.

حمله به چارچوب؛ ۹ بر یک

النصر در این مسابقه ۱۶شوت زد که ۹شوت این تیم داخل چارچوب دروازه بودند. ۷ضربه را حسینی مهار کرد، یک ضربه توسط سیلوا از روی خط بیرون کشیده شد و بالاخره یکی از ضربات هم تبدیل به گل شد. استقلال اما ۶شوت زد که فقط یکی از آنها داخل چارچوب بود. امید گل عربستانی‌ها در این میدان ۱.۶۹ و امید گل استقلال ۰.۴۶ بود. النصر نیمی از امید گلش را در جریان بازی و نیم دیگر را روی ضربات ایستگاهی به دست آورد. اما استقلالی‌ها در ضربات ایستگاهی توفیق چندانی نداشتند و فقط ۰.۱۶ امید گل به دست آوردند. اختلاف دو تیم در مالکیت توپ هم که طبیعتا اختلاف فاحشی بود. استقلال در ۳۶درصد و النصر در ۶۴درصد زمان بازی صاحب توپ بودند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین



لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در تهران اقتصادی

این خبر توسط موتور تهران اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

دیگر رسانه های کشور:

آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا