عمران و اشتغال

تحویل ۱۲۰ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در هفتکل



ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تحویل ۱۲۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرستان هفتکل خبرداد.

روح اله عمادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نشست مشترک با نماینده مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان اظهار کرد: در این نشست مباحث تامین زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و احداث جاده خروجی هفتکل به سمت باغملک مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست ضمن بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا، جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد. همچنین موضوع واگذاری اراضی در راستای تامین خدمات و اراضی موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن بررسی شد. 

عمادی ادامه داد: مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی، در استان، اداره کل راه و شهرسازی متولی واگذاری اراضی دولتی به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به متقاضیان است.

وی اضافه کرد: به همین جهت نسبت به واگذاری اراضی واقع در محدوده عمل این اداره‌کل اعم از محدوده و حریم شهرها بر اساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران اقدام می‌شود.

عمادی گفت: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبحث اراضی مورد نیاز، توافق با مالکان اراضی و … مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در شهرستان هفتکل بیش از ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن و ۲۲۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت تایید نهایی شده‌اند.

عمادی ادامه داد: ۱۲۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت تحویل داده شد و برای ۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پروژه تعریف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص پروژه‌های راهسازی هفتکل نیز گفت: عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه خروجی هفتکل به سمت باغملک از سه راهی کارخانه سیمان تا سه راهی سرتیوک نیز به طول ۲ کیلومتر یکی از مطالبات مردمی است که مقرر شد در نشستی با معاون وزیر این مورد را پیگیری کنیم.

انتهای پیام



منبع ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا