آخرین اخبار

این دو ستاره پرسپولیس فقط با هم می‌درخشند

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پرسپولیس دیشب موفق شد با گل‌های علی علیپور و وحید امیری مقابل شمس آذر به پیروزی 2 بر صفر برسد و صدر جدول را تصاحب کند. گلزنی علیپور در دقایق ابتدایی و چیپ دیدنی علیپور در دقایق پایانی باعث شد قرمزها شروع و پایانی طوفانی در این بازی داشته باشند.

این سومین گل علی علیپور در فصل جدید بود که دومین گل او در لیگ برتر را ثبت کرد. وحید امیری نیز دومین گل خود در لیگ بیست و چهارم را به ثمر رساند تا باز هم این دو ستاره در یک روز برای پرسپولیس بدرخشند.

جالب است که امیری و علیپور ناخواسته عادت کرده‌اند که در یک روز برای پرسپولیس مثمرثمر واقع شوند: اولین گل وحید امیری در فصل جاری مقابل فولاد زده شد، در همان بازی علی علیپور اولین پاس گل خود را ثبت کرد. علیپور همچنین بعد از گل به آلومینیوم، در حالی مقابل پاختاکور گلزنی کرد که در همان بازی آسیایی وحید امیری به او پاس گل داده بود. این هفته که هر دو مهره هجومی توانستند دروازه شمس آذر را باز کنند.

امیری و علیپور دو مهره کلیدی پرسپولیس هستند که با توجه به حضورشان در ترکیب ثابت این تیم مشخص است گاریدو برای رسیدن به اهدافش و موفقیت با قرمزها روی آنها حساب ویژه باز کرده است.

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا