آخرین اخبار

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی منصوب شد



به گزارش خبرگزاری برنا، «احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «سجاد سنگسری» را به‌عنوان رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

مبتنی بر اصول دولت چهاردهم در انتصاب بر اساس شایسته‌گزینی و عدالت و با نظر به صلاحیت‌ها، تخصص و تعهد کاری جنابعالی به عنوان «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.

امید است که با اتکاء به خداوند متعال، آموزه‌های راه‌گشای اسلام و احساس مسئولیت نسبت به میهن و مردم عزیز ایران، تمام توان و ظرفیت خود را برای تحقق وظایف و اهداف مرتبط با مسئولیت انتصابی به کار بگیرید.

در ادامه این حکم آمده است:

تعهد مستمر به مفاد «سوگندنامه کارگزاران دولت وفاق ملی» و «میثاق‌نامۀ رفع تعارض منافع کارگزاران دولت چهاردهم» از شما انتظار می‌رود. تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود. معاونت‌ها، سازمان‌‌ها، صندوق‌های تابعه، ادارات، مراکز و مؤسسات زیرمجموعۀ وزارت متبوع مکلف به همکاری با جنابعالی در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌ها هستند.

توفیق شما در انجام وظایف در راستای جهت‌گیری‌های راهبردی دولت چهاردهم و وزارت متبوع با تعهد به قانون اساسی، سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری(مد ظلّه العالی) و برنامۀ هفتم را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

«اولویت‌های راهبردی و مأموریت‌های مورد انتظار «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» در دولت وفاق ملی بدین ترتیب است:

1) تلاش مستمر برای نهادینه کردن شفافیت، رشد فرهنگ پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و توسعه زیرساخت‌های حمایتی از گزارشگران فساد و فراهم کردن زمینه‌های نظارت همگانی در وزارت متبوع.

2) نظارت و بررسی میزان انطباق عملکرد کلیه واحدهای زیرمجموعه با قوانین و مقررات جاری و شناسایی و گزارش موارد ترک فعل، اهمال و هرگونه تخلف احتمالی در اجرای وظایف قانونی.

3) بررسی انتصاب و هماهنگی و پایش فعالیت مدیران بازرسی سازمان‌ها، بانک‌ها و صندوق‌های تابعه و رابطین ستادی و اجرایی در راستای اصول شفافیت و عدالت در نظام مدیریتی وزارت متبوع.

4) برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در جهت اجرای مفاد اسناد بالادستی برای پیشگیری، کشف و برخورد با فساد در تمامی سطوح وزارتخانه در راستای تقویت شفافیت، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد.

5) تعامل مستمر با نهادهای نظارتی مرتبط با وزارت متبوع و نظارت بر عملکرد معاونت‌ها، سازمان‌ها، صندوق‌ها و بانک‌های تابعه.

6) انجام وظایف دبیرخانه کمیته‌های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد و ارائه گزارش‌های دوره‌ای.

7) پیگیری، برنامه‌ریزی و راهبری استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطح دستگاه.

8) تمهید سازوکارهای مناسب جهت واقعی‌سازی و کارآمدسازی فرایند نظارت و ارزیابی‌ها در ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی.

9) بهره‌گیری از شاخص‌های مناسب به منظور اندازه‌گیری مطلوب وضعیت فعالیت‌های وزارتخانه با اهداف و انتظارات مورد نظر، سنجش میزان اثربخشی، رصد، اعلام و ارائه بازخوردهای مناسب جهت بهبود مسیر ارائه خدمات منطبق با سطح انتظارات سازمان اداری و استخدامی کشور.

10) تقویت و توسعۀ سامانۀ ارتباطات مردمی و استفاده از فناوری‌های دیجیتال در این خصوص جهت پاسخگویی مؤثر به شهروندان در کمترین زمان ممکن.

11) راهبری و نظارت بر عملکرد سامانه عملکرد مردم و دولت (سامد).

12) تولید و ارائه اطلاعات صحیح، دقیق، به موقع و مرتبط به مراجع ذیصلاح و مردم در حوزۀ بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی.

انتهای پیام/ 

لینک منبع اصلی خبر

لینک خبر در ارتباط اقتصادی

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا