با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی منصوب شد
به گزارش خبرگزاری برنا، «احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «سجاد سنگسری» را بهعنوان رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.
متن حکم به شرح ذیل است:
مبتنی بر اصول دولت چهاردهم در انتصاب بر اساس شایستهگزینی و عدالت و با نظر به صلاحیتها، تخصص و تعهد کاری جنابعالی به عنوان «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» منصوب میشوید.
امید است که با اتکاء به خداوند متعال، آموزههای راهگشای اسلام و احساس مسئولیت نسبت به میهن و مردم عزیز ایران، تمام توان و ظرفیت خود را برای تحقق وظایف و اهداف مرتبط با مسئولیت انتصابی به کار بگیرید.
در ادامه این حکم آمده است:
تعهد مستمر به مفاد «سوگندنامه کارگزاران دولت وفاق ملی» و «میثاقنامۀ رفع تعارض منافع کارگزاران دولت چهاردهم» از شما انتظار میرود. تفصیل مأموریتها و انتظارات به پیوست این حکم ابلاغ میشود. معاونتها، سازمانها، صندوقهای تابعه، ادارات، مراکز و مؤسسات زیرمجموعۀ وزارت متبوع مکلف به همکاری با جنابعالی در جهت تحقق اهداف و مأموریتها هستند.
توفیق شما در انجام وظایف در راستای جهتگیریهای راهبردی دولت چهاردهم و وزارت متبوع با تعهد به قانون اساسی، سند چشمانداز، سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری(مد ظلّه العالی) و برنامۀ هفتم را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
«اولویتهای راهبردی و مأموریتهای مورد انتظار «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» در دولت وفاق ملی بدین ترتیب است:
1) تلاش مستمر برای نهادینه کردن شفافیت، رشد فرهنگ پاسخگویی، مسئولیتپذیری و توسعه زیرساختهای حمایتی از گزارشگران فساد و فراهم کردن زمینههای نظارت همگانی در وزارت متبوع.
2) نظارت و بررسی میزان انطباق عملکرد کلیه واحدهای زیرمجموعه با قوانین و مقررات جاری و شناسایی و گزارش موارد ترک فعل، اهمال و هرگونه تخلف احتمالی در اجرای وظایف قانونی.
3) بررسی انتصاب و هماهنگی و پایش فعالیت مدیران بازرسی سازمانها، بانکها و صندوقهای تابعه و رابطین ستادی و اجرایی در راستای اصول شفافیت و عدالت در نظام مدیریتی وزارت متبوع.
4) برنامهریزی و هدفگذاری در جهت اجرای مفاد اسناد بالادستی برای پیشگیری، کشف و برخورد با فساد در تمامی سطوح وزارتخانه در راستای تقویت شفافیت، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد.
5) تعامل مستمر با نهادهای نظارتی مرتبط با وزارت متبوع و نظارت بر عملکرد معاونتها، سازمانها، صندوقها و بانکهای تابعه.
6) انجام وظایف دبیرخانه کمیتههای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد و ارائه گزارشهای دورهای.
7) پیگیری، برنامهریزی و راهبری استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطح دستگاه.
8) تمهید سازوکارهای مناسب جهت واقعیسازی و کارآمدسازی فرایند نظارت و ارزیابیها در ابعاد شاخصهای عمومی و اختصاصی.
9) بهرهگیری از شاخصهای مناسب به منظور اندازهگیری مطلوب وضعیت فعالیتهای وزارتخانه با اهداف و انتظارات مورد نظر، سنجش میزان اثربخشی، رصد، اعلام و ارائه بازخوردهای مناسب جهت بهبود مسیر ارائه خدمات منطبق با سطح انتظارات سازمان اداری و استخدامی کشور.
10) تقویت و توسعۀ سامانۀ ارتباطات مردمی و استفاده از فناوریهای دیجیتال در این خصوص جهت پاسخگویی مؤثر به شهروندان در کمترین زمان ممکن.
11) راهبری و نظارت بر عملکرد سامانه عملکرد مردم و دولت (سامد).
12) تولید و ارائه اطلاعات صحیح، دقیق، به موقع و مرتبط به مراجع ذیصلاح و مردم در حوزۀ بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی.
انتهای پیام/
لینک منبع اصلی خبر
لینک خبر در ارتباط اقتصادی
این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید