طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا آغاز شد/ آمادهباش ۴۳۰ امدادگر برای سفرهای نوروزی
به گزارش سایپانیوز، در آیین افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا ، ۲۸۰ نمایندگی و ۴۳۰ امدادگر برای ارائه خدمات به مشتریان سایپا اعلام آمادگی کردند. محمدحسن جبلی جوان، مدیرعامل سایپایدک، در این مراسم با اشاره به اهمیت خدماترسانی در ایام نوروز، تأکید کرد: وظیفه اصلی این مجموعه، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است.
وی افزود: با توجه به پیشبینی افزایش حجم مسافرتها در این ایام، نمایندگیهای سایپا به همراه تیمهای امدادی و پایگاههای امدادی ثابت و سیار، برای ارائه خدمات مناسب به مسافران در آمادهباش کامل هستند.
جبلی جوان با تأکید بر اینکه تمام پیشبینیهای لازم برای ارائه خدماتی جامع و کامل به مشتریان گروه خودروسازی سایپا انجام شده است، اعلام کرد: تمامی قطعات یدکی مورد نیاز تأمین شده و در مواقع ضروری، این قطعات در سریعترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت افزایش کیفیت خدمات، از نظارت دقیق تیمهای بازرسی بر عملکرد امدادگران خبر داد و گفت: این تیمها در تمام روزهای اجرای طرح، بر نحوه ارائه خدمات نظارت خواهند داشت.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به کاهش میانگین زمان ارائه خدمات امدادی به کمتر از ۳۰ دقیقه، گفت: همکاران مرکز تماس امداد خودرو بهصورت شبانهروزی پاسخگوی تماسهای مشتریان خواهند بود.
اجرای سیستمهای نظارت دیجیتال و ارتباط مستقیم با مشتریان
وی از اجرای سیستمهای نظارت دیجیتال و ارتباط مستقیم با مشتریان خبر داد و افزود: امسال مشتریان محترم میتوانند با اسکن QR کد نصبشده روی خودروهای امدادی، نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را بیواسطه با مدیران اجرایی طرح، در میان بگذارند. علاوه بر این، دفاتر منطقهای و انجمنهای صنفی نمایندگیهای مجاز گروه سایپا نیز در بخش کنترل و نظارت فعال هستند و مدیران ارشد گروه برای اطمینان از کیفیت و کمیت خدماترسانی، بر اجرای این طرح نظارت مستقیم خواهند داشت.
علی راشدی، مدیرعامل امداد خودرو سایپا، نیز در این مراسم با اشاره به اهداف طرح یاد شده، اعلام کرد: در اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا به دو موضوع بهرهوری و ارائه خدمات باکیفیت توجه ویژه شده است.
فعالیت ۴۳۰ دستگاه ناوگان امدادرسانی در طرح امداد نوروزی
وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰۰ دستگاه ناوگان امدادرسانی در طرح امداد نوروزی فعال بودند، گفت: امسال ۸ درصد به این ناوگان اضافه شده و تعداد آن به ۴۳۰ دستگاه رسیده است.
راشدی به اجرای طرح امداد نوروزی سایپا با شعار «به گستردگی یک سرزمین» اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح بهصورت ۱۹ روزه از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا میشود.
وی با اشاره به تلاش سایپا برای کاهش زمان انتظار مشتریان، از کاهش میانگین زمان امدادرسانی از ۳۴ دقیقه به ۳۰ دقیقه خبر داد و اذعان داشت: با برنامهریزیهای انجامشده، ۶۰ درصد تعمیرات خودرو در محل انجام خواهد شد تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به جابهجایی خودرو، مشکل خود را برطرف کنند.
راشدی خاطرنشان کرد: امسال برای افزایش بهرهوری فرآیندهای امدادی، آموزشهای ویژهای برای امدادگران در نظر گرفته شده و سیستمهای نظارت و ارزیابی آنلاین بر عملکرد آنها پیادهسازی شده است.
مدیرعامل امداد خودرو سایپا، از رصد برخط تمامی امدادگران خبر داد و افزود: در طرح امسال، امداد باطری نیز اجرا خواهد شد و برای این منظور، موتورسیکلتهای ویژهای برای حمل و تعویض باطری خودروها اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به بهبود سیستم انبارک امدادگران، گفت: تمامی قطعات مورد نیاز، مستقیماً در خودروهای امدادی ذخیره شده تا فرآیند ارائه خدمات تسریع شود. همچنین کانکسهای امدادی جدیدی در جادهها طراحی و مستقر شدهاند که علاوه بر انبار قطعات یدکی، امکان ارائه سرویسهای ادواری را فراهم میکنند. علاوه بر این، برای پشتیبانی از خودروهای برقی، پنج ایستگاه شارژ خودروهای برقی در نقاط پرتردد جادهای مستقر شده است تا دارندگان این خودروها بتوانند بدون نگرانی از مشکلات شارژ، سفر خود را ادامه دهند.
راشدی همچنین از پیوستن امداد خودرو سایپا به پویش «نه به تصادف» خبر داد و اظهارداشت: برای کاهش تصادفات جادهای، ۴۰ درصد تخفیف ویژه برای سرویسدهی به خودروها در نظر گرفته شده است. این اقدام باعث تشویق رانندگان به انجام سرویسهای دورهای پیش از سفر میشود و میتواند نقش مؤثری در کاهش حوادث رانندگی ایفا کند.
وی در ادامه گفت: روزانه به ۲۰۰ خودرو خدمات در محل ارائه خواهد شد و نظارتهای فنی مداوم بر عملکرد تیمهای امدادی انجام میشود تا در ایام نوروز، هموطنان با آسودگی بیشتری در جادهها رانندگی کنند.
مدیرعامل امداد خودرو سایپا از مسافران خواست که برای دریافت خدمات امدادی، تنها با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از دریافت خدمات از امدادهای متفرقه خودداری کنند، زیرا این امدادگران غیرمجاز ممکن است از قطعات نامعتبر و غیراستاندارد استفاده کنند که میتواند منجر به نقص فنی و حتی بروز تصادفات جادهای شود.
در بخش پایانی این مراسم، از کانکسهای امداد خودرو سایپا با طراحی و امکانات جدید رونمایی شد. از سوی در راستای توسعه خدمات امدادی، امسال ایستگاههای شارژ خودروهای برقی در پایگاههای شبانهروزی امداد خودرو سایپا راهاندازی شدهاند تا دارندگان این خودروها بتوانند در مسیرهای پرتردد از خدمات شارژ بهرهمند شوند. همچنین، خودروهای امدادی به ژنراتورهای برق مجهز شدهاند تا امکان شارژ خودروهای برقی در محل فراهم شود. این اقدام گامی مهم در جهت توسعه خدمات پشتیبانی از خودروهای برقی در سراسر کشور است. علاوه بر این، پایگاههای شبانهروزی خدمات امدادی در سطح کشور افزایش و نوسازی شدهاند تا با امکانات بهروز و نیروی انسانی متخصص، خدماترسانی به مشتریان سایپا در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
خاطرنشان میشود، بهمنظور توسعه ناوگان خدمات امدادی و ارائه خدمات خودرو در محل، تعدادی از خودروهای امدادی جدید توسط علی شیخزاده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، به امدادگران شرکت امداد خودرو سایپا تحویل داده شد. این خودروهای مجهز، امکان ارائه خدمات گستردهتر و سریعتر را در سراسر کشور فراهم خواهند کرد.
با اجرای این طرح گسترده، گروه خودروسازی سایپا تلاش دارد تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته، ناوگان گسترده و بهرهگیری از تکنولوژیهای نوین، نوروزی ایمن و بدون دغدغه را برای هموطنان عزیز رقم بزند.
لینک منبع اصلی خبر
لینک خبر در ارتباط اقتصادی
این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید