برندسازی
-
اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت
هیچ شاخصی برای ارزش گذاری برند در کشور وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین اسدی مدیرکل دفتر کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در نخستین نشست…
بیشتر بخوانید » -
اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت
پوشاک ایرانی با برچسب خارجی!/ چرا در برندسازی موفق نیستیم؟
به گزارش خبرنگار مهر، بازار پوشاک ایران یکی از بی سر و ته ترین بازارهای کشور است؛ از جولان پوشاک…
بیشتر بخوانید » -
تولید و تجارت
شیوه قیمت گذاری تغییر می کند/ قیمت گذاری کالاها بر اساس ارزش برند
امیرحسین اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت در گفتوگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت حمایت از…
بیشتر بخوانید » -
قامت کوتاه«انگور شاهرود» به صادرات نمیرسد/ سمنان استانی بی تاجر!
خبرگزاری مهر، گروه استانها – محمد حسین عابدی: کشاورزی و مشخصاً زراعت محصولاتی مانند انگور و پسته در زمره مهمترین…
بیشتر بخوانید » -
عرضه بی دردسر پوشاک داخلی با برند خارجی/ وزارت صمت کجاست؟
به گزارش خبرنگار مهر، «برندمداری خارجی» چالشی است که در ایران بنا به دلایلی همچون نامرغوب بودن کیفیت بعضی از…
بیشتر بخوانید »