No Reply to my Support Emails regarding Refund
پاسخ ها: 0
من اخیراً برنامه مادام العمر را برای چندین محصول با ShopBuilder خریداری کردم. چند روز پس از خریدم، Elementor Pro با بهروزرسانی افزونه خود منتشر شد که باعث شد Shopbuilder برای استفاده در چندین بخش از سایت من قابل استفاده نباشد. از آنجایی که قبل از تعطیلات طراحی مجدد کامل وب سایت خود را هدف قرار دادم، مجبور شدم از ابزار دیگری برای انجام این کار استفاده کنم.
من چندین بار برای پشتیبانی از درخواست بازپرداخت تماس گرفتم زیرا نتوانستم در زمان مورد نیاز از افزونه آنها استفاده مناسبی داشته باشم، اما به غیر از پاسخ اولیه مبنی بر اینکه آنها در حال کار برای تعمیر افزونه خود هستند، هیچ موردی دریافت نمی کنم از آنها پاسخ دهید
از چه ارتباط یا روش های جایگزین دیگری برای بازپرداخت محصولی که پس از خرید آن در زمان خاصی که به آن نیاز داشتم استفاده نکردم، استفاده کنم؟
این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید
مشاهده پاسخ های این مطلب
———————————————
این مطلب از سایت انجمن وردپرس گردآوری شده است و کلیه حقوق مطلق به انجمن وردپرس می باشد در صورت مغایرت و یا بروز مشکل اطلاع دهید تا حذف گردد
منبع: انجمن وردپرس
این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید